آذربایجان غربی

۱۸ روستای دیگر آذربایجان‌غربی به شبکه گاز متصل شد

۱۸ روستای دیگر آذربایجان‌غربی به شبکه گاز متصل شد

به گزارش برگزیده آذربایجان‌غربی، چندین پروژه گازرسانی دیگر به روستاهای استان به بهره برداری رسید.

افتتاح گاز چهار روستای اشنویه

گاز چهار روستای اشنویه به مناسبت هفته دولت روشن شد.

طی مراسمی به مناسبت هفته دولت و با حضور مسئولین در مسجد روستای میرآباد از بخش نالوس، مشعل گاز چهار روستای اشنویه روشن شد.

قاسمی رئیس اجرای طرح‌های شرکت گاز آذربایجان‌غربی، گفت: با افتتاح گاز این چهار روستا، تعداد ۵۶۰ خانوار از نعمت گاز بهره‌مند شدند.

وی با بیان اینکه برای اجرای این پروژه نزدیک به ۲۲ کیلومتر شبکه‌گذاری شده است، اظهار کرد: ۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای عملیاتی شدن این پروژه صرف شده است.

قاسمی روستاهای گازدار شده در قالب این پروژه را شامل: هق، میرآباد، پی‌قلعه و ممدان اعلام کرد.

مشعل گاز هفت روستای چالدران روشن شد

مشعل گاز هفت روستای چالدران در دو محور ابگرم و قره‌جه وران روشن شد.

گاز هفت روستای چالدران به بهره برداری رسید.

در این مراسم رضا فرهادی رئیس اداره گاز چالدران گفت: برای گازدار شدن این روستاها در مجموع ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبال صرف شده است، گفت: با گازدار شدن این روستاها ۳۹۵ خانوار از نعمت گاز استفاده خواهند کرد.

وی این هفت روستا را شامل: داردرسی، تولکی‌تپه سی، تغنیت علیا، تغنیت وسط در محور آبگرم و روستاهای قره‌جه وران علیا و سفلی و تات کندی از محور قره‌جه وران اعلام کرد.

به گفته رئیس اداره گاز چالدران، با گازدار شدن این هفت روستا درصد بهره‌مندی خانوار روستایی چالدران از گاز به ۷۱ درصد رسید.

مشعل گاز هفت روستای شاهین‌دژ روشن شد

مشعل گاز هفت روستای محور صفاخانه شاهین‌دژ به صورت ویدئو کنفرانسی، روشن شد.

گاز هفت روستای شاهین‌دژ به بهره‌برداری رسید.

در این مراسم شیخی مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌غربی با اعلام اینکه برای گازدار شدن این روستاها در مجموع ۳۱۰ میلیارد ریال اعتبار صرف شده است، گفت: با گازدار شدن این روستاها ۱۲۶۶ خانوار از نعمت گاز استفاده خواهند کرد.

وی این هفت روستا را شامل: صفا خانه، باغچه میشه، ترک دره، حصار، سلیمان آباد، قوزلوی افشار و گوزل بلاغ اعلام کرد.

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌غربی با بیان اینکه در اسرع وقت علمک‌های گاز این روستاها هم نصب می‌شود، افزود: گازرسانی به این روستاها در حالی انجام گرفت که ما بیش از سرانه گازرسانی هر خانوار برای هفت روستای محور صفاخانه شاهین‌دژ هزینه کردیم.

شیخی ادامه داد: سقف سرانه اعتباری گازرسانی به هر خانوار ۴۵۰ میلیون ریال است اما با مساعدت‌های مقام عالی استان، همراه با ایستگاه تقلیل فشار اختصاصی که برای این محور احداق گردیم، سرانه گازرسانی به این محور به ازای هر خانوار، یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال شد.

وی در ادامه با بیان اینکه جمعیت شهری شاهین‌دژ به طور کامل از نعمت گاز بهره‌مند هستند، خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط جغرافیایی، گازرسانی به روستاهای این شهرستان با هزینه گزافی در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌غربی با اعلام اینکه با اتمام طرح‌های گازرسانی در دست اجرای روستایی شاهین‌دژ میزان بهره مند خانوار این شهرستان به ۸۵ درصد خواهد رسید، افزود: اگر بتوانیم ۲۵ روستای باقی مانده‌ی این شهرستان را جزو مصوبات سفر ریاست جمهوری بیاوریم، میزان بهره‌مندی خانوار روستایی شاهین‌دژ تا اواسط سال ۱۴۰۴ به ۹۸ درصد می‌رسد.

شیخی در ادامه اعلام کرد: به مناسبت هعته دولت، گاز ۱۰۵ روستای استان بصورت تجمعیمی مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

۴۶

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا