مرکزی

۱۹۵ عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس به چاپ رسید

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از اراک غلامرضا کریمی بعد از ظهر امروز در حاشیه آیین رونمایی کتاب خون و نمک در شهرستان دلیجان اظهار کرد: دفاع مقدس یک تجربه موفق در همه زمینه‌ها است و در گام دوم انقلاب باید این تجربه موفق به نسل جوان و نوجوان منتقل و به یک فرهنگ فراگیر در کشور تبدیل شود و لذا ترویج و تبیین فرهنگ دفاع مقدس باید اولویت امور باشد.

وی افزود: کتاب و فضای مجازی از ابزارهای تأثیرگذار در جریان‌سازی و گفتمان سازی است و بسیار می‌تواند در انتقال فرهنگ‌های ارزشی تأثیرگذار باشد و می‌توان با بعد تبلیغی و ترویجی کتاب ارزش‌های اسلامی و خصوصاً فرهنگ دفاع مقدس را به نسل جوان منتقل کرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی با بیان اینکه ترویج کتاب‌خوانی قطعاً می‌تواند ارزش‌های اسلامی را در جامعه تقویت کند، گفت: امروز نیازمند تقویت فرهنگ کتاب‌خوانی در کشور هستیم و البته فعالیت در این حوزه از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است و باید ابتکار و هنرمندی‌های لازم انجام شود.

کریمی بیان کرد: به برکت کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی نهضت تولید کتاب در حوزه دفاع مقدس راه‌اندازی شد که در طی دو سال گذشته بیش از ۱۹۵ عنوان کتاب به چاپ رسیده و در سال جاری تهیه ۶۰ عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس در دستور کار است.

وی ادامه داد: امروز به مناسبت هفته مبارک بسیج آیین رونمایی از کتاب خون و نمک با حضور سردار غلامرضا جعفری فرمانده لشکر ۱۷ علی ابن ابیطالب در دوران دفاع مقدس و جمعی از مسئولین استانی در دلیجان برگزار شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی خاطرنشان کرد: کتاب خون و نمک به نویسندگی آقای رضا حسنی و انتشارات یوحنا است که از مجموعه تولیدات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی با مشارکت کنگره ملی نقش امام خمینی در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی تهیه شده است.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا