سمنان

۲۰۰ ویژه‌برنامه هفته بسیج در سرخه اجرا می‌شود

به گزارش برگزیده های ایران از سرخه، سرهنگ محمدمهدی ادهم پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در فرماندهی سپاه ناحیه سرخه برگزار شد، اظهار کرد: از زمان تأسیس بسیج تاکنون برکات آن برای کشور و مردم و جهان اسلام قابل مشهود است.

وی ادامه داد: امام راحل برای دفاع از انقلاب و حفظ ارزش‌ها و پاسداری از انقلاب با دید آرمانی و تمدنی که داشتند، توانستند سازمان بسیج، یعنی حضور ساماندهی‌شده مردم را به منصه ظهور برسانند و امروز می‌بینیم، بسیج در عین حال که مظلوم است، اقتدار هم دارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه بیان کرد: بسیجی همواره مورد تهمت و آماج دشمنان و بدخواهان قرار دارد؛ اما به جهت خدمتی که به مردم ارائه می‌دهد، همیشه در دل مردم عزیز است.

ادهم عنوان کرد: کارنامه بسیج همواره درخشان است و در آخرین خدمت خود همان‌گونه که مردم شاهد بودند، حضور مقتدرانه بسیجی در زمینه مقابله با کرونا در قالب طرح شهید سلیمانی و فعالیت جدی در مراکز واکسیناسیون است که شهرستان سرخه هم موضوع را با جدیت دنبال کرد و مثل گذشته با افتخار حضور خود را در این عرصه هم ثابت کرده است.

وی با بیان اینکه شعار هفته بسیج، «بسیج پاره تن مردم» است، اضافه کرد: افتخار بسیج این است که جز خدمت به مردم و رضایت الهی هدف دیگری نداشته است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج بیش از ۲۰۰ ویژه‌برنامه در این شهرستان اجرا می‌شود که ۱۰ برنامه شاخص کشوری و شهرستانی است.

وی با اشاره به این‌که ویژه‌برنامه‌های گرامیداشت هفته بسیج در این شهرستان از ۲۹ آبان ماه توسط پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج آغاز می‌شود، گفت: تجمع سراسری پنج هزار و ۲۰۰ گروه جهادی کشور در قالب ۵۷۳ هزار جهادگر بسیجی و حضور ۱۵ گروه جهادگر از شهرستان سرخه و رزمایش اقتدار بسیجیان از برنامه‌های شاخص هفته بسیج در استان است.

ادهم تصریح کرد: برگزاری مراسم چهلم شهید سعید حسنان، برنامه یاران رسول‌الله و گردهمایی و کارگاه آموزشی ارکان محله مسجدمحور، ویژه‌برنامه انصار شهدا و تجلیل از عوامل اجرایی بیست و سومین یادواره شهدای سرخه، برگزاری رزمایش مواسات، همدلی و کمک‌های مؤمنانه، برنامه میقات صالحین و تجمع حلقه‌های صالحین بسیجیان در نماز جمعه از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در سرخه است.

وی ویژه‌برنامه هم‌قدم وهم‌قسم (پیاده‌روی خانوادگی پیشکسوتان)، ویژه‌برنامه شب خاطره و حضور پیشکسوتان در پایگاه‌های محلات برای خاطره‌گویی، برنامه آبروی محله و برگزاری یادواره شهدا، برگزاری شیفت ایثار و حضور بسیجیان در بیمارستان‌ها برای کمک به کادر درمان، برنامه فردای روشن و ثبت تجربیات موفق بسیجیان و برگزاری مسابقات ورزشی را از دیگر برنامه‌های هفته بسیج عنوان کرد.

انتهای پیام/۷۴۰۰۸/س/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا