سمنان

۲۵ محموله قاچاق دام و طیور در سرخه کشف شد

به گزارش برگزیده های ایران از سمنان، علی‌محمد مؤیدی‌زاده عصر امروز در جلسه کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان که به ریاست سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان در سالن جلسات یادگار امام (ره) استانداری برگزار شد، اظهار کرد: دو جلسه کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر قاچاق کالا و ارز شهرستان سرخه در ۶ ماه نخست سال جاری برگزار شد.

وی اضافه کرد: ۱۱ کارگاه آموزشی در خصوص قاچاق کالا در حوزه بهداشت در این مدت در شهرستان سرخه برگزار شده است.

فرماندار سرخه عنوان کرد: تبلیغات محیطی در محورهای اصلی در رابطه با فرهنگ‌سازی و استفاده از کالای ایرانی همواره در دستور کار است.

مؤیدی‌زاده گفت: چهار مورد گشت مشترک در هر ماه در شهرستان سرخه انجام می‌شود که طی این گشت‌ها، ۲۸ قلم کالای قاچاق کشف شده است.

وی عنوان کرد: مهم‌ترین مرکز کنترلی دام و طیور غرب استان سمنان در شهرستان سرخه مستقر است که طی ۶ ماه سال جاری، ۲۵ مورد محموله قاچاق دام و طیور کشف شد.

فرماندار سرخه گفت: طی ۶ ماهه نخست سال جاری، حدود ۶۹ هزار دام سبک و سنگین در شهرستان سرخه پلاک‌کوبی شده است.

مؤیدی‌زاده گفت: در بحث خودرو و تراکتورهای کشاورزی نیز ۹۷ دستگاه تاکنون پلاک گذاری شده است که ۴۸ دستگاه نیز به دلیل مستهلک بودن و بیمه معوق و سایر موارد پلاک‌کوبی نشدند.

وی عنوان کرد: ۱۶ فقره کشفیات بالغ‌بر دو میلیارد تومان طی ۶ ماه نخست سال ۱۴۰۰ در شهرستان سرخه صورت گرفت که ۱۶ نفر در این رابطه دستگیر شدند.

فرماندار سرخه گفت: یک‌هزار و ۳۳۱ انبار در حوزه‌های صنفی و دیگر موارد از شهرستان سرخه در سامانه جامع انبارها ثبت شدند.

انتهای پیام/۷۴۰۰۷/ز/س/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا