Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
۲۶ پروژه محرومیت‌زدایی در هفته بسیج افتتاح می‌شود - خبرگزاری برگزیده های ایران
البرز

۲۶ پروژه محرومیت‌زدایی در هفته بسیج افتتاح می‌شود

به گزارش برگزیده های ایران از کرج، سردار علیرضا حیدرنیا، فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز، صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه، با بیان اینکه بسیج خود را برای نقش آفرینی در‌گام دوم انقلاب آماده کرده است، گفت: با توجه به وضعیت امروز جامعه بسیج در نظر دارد تا به کمک اقشار آسیب‌پذیر و کم درآمد جامعه بیاید.

فرمانده سپاه استان البرز با اشاره به اینکه سپاه امام حسن مجتبی (ع) امسال با شعار محوری بسیج پاره تن مردم است فعالیت خود را انجام خواهد داد، افزود: برای هفته آتی ۴۴۰۰ برنامه در ۴۲ عنوان تدارک دیده شده است.

وی با اشاره به اینکه فعالیت‌های بسیج منحصر به یک هفته نیست و استمرار دارد، یادآور شد: سعی داریم گوشه ای از این فعالیت‌ها را طی هفته بسیج نشان دهیم.

فرمانده سپاه استان البرز از استقرار هزار پایگاه بسیج در محلات البرز خبر داد و یادآور شد: علاوه برنامه‌های مردمی، بسیج کارگری، ادارات و… نیز برنامه‌های ویژه و خاص اجرایی خواهد شد؛ برگزاری یادوآره‌های شهدا از جمله این برنامه‌هاست‌.

حیدرنیا از سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه توسط فرماندهان بسیج خبر داد ‌و یادآور شد: در نخستین روز از هفته بسیج با شعار «بسیج اقتصاد مقاومتی» رزمایش استانی اقتدار بسیج با حضور ۹۰ گروه جهادی در محلات کم‌برخوردار استان برگزار خواهد شد، طی این رزمایش خانه‌های فرسوده تعمیر و به مشکلات مناطق محروم رسیدگی می‌شود.

وی افزود: با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا برنامه‌ها به صورت تلفیقی از مجازی و میدانی در سال اجرا خواهد شد. در این راستا زنگ بسیج در مدارس منتخب نواخته می‌شود؛ تقدیر از فعالان طرح شهید سلیمانی از دیگر برنامه‌های هفته بسیج سال جاری قلمداد می‌شود.

این فرمانده سپاه با اشاره به اینکه بسیج در روزهای کرونا همراه مردم برای ضدعفونی معابر و کمک به بیماران و کادر درمان در تلاش بود، یادآور شد: بیش از نیمی از ظرفیت واکسیناسیون در استان توسط بسیجیان احیا شده است.

وی دومین روز از هفته بسیج را تحت عنوان علم و پژوهش نامید و افزود: در این روز ۲۶ طرح عمرانی با محوریت محرومیت‌زدایی در سراسر استان به ارزش ۳۰ میلیارد ریال افتتاح خواهد شد، همچنین از ۵۰ نخبه نیز تجلیل به عمل خواهد آمد‌.

حیدرنیا از توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی و لوازم و تحریر در هفته بسیج خبر داد و گفت: خانه نخبگان ناحیه امام سجاد(ع) و دو پایگاه علمی در شهرستان اشتهارد طی این هفته به بهره برداری می‌رسد.

به گفته این مقام مسؤول۲۳۰ پروژه عمرانی توسط بسیج و سپاه البرز تا پایان سال به ارزش ۱۲۰ میلیارد ریال افتتاح خواهد شد.

فرمانده سپاه البرز با بیان اینکه روز سوم هفته بسیج تخت عنوان عدالت و مبارزه با فساد نامگذاری شده است، افزود: اعزام ۴۲ گروه جهادی و تیم‌های جامع پزشکی در دستورکار قرار دارد، همچنین از قضات و وکلای نمونه استانی نیز تقدیر به عمل خواهد آمد.

وی از برگزاری نشست زن و تفکر بسیجی از طریق بسیج جامع زنان خبر داد و اضافه کرد: با توجه به شعار سال و اهداف آن کلینیک سیار عارضه یابی متشکل از متخصصان با هدف رفع موانع و مشکلات سر راه مردم افتتاح شده است.

حیدرنیا در ادامه از برنامه کشوری تجمع بسیجیان خبر داد و افزود: طی این برنامه ۱۰ هزار بسیجی در سراسر استان البرز شرکت خواهند کرد تا از فرامین مقام معظم رهبری برخوردار شوند.

وی ادامه داد: همچنین اجتماع حماسی خادمین راهیان نور در گلزارهای شهدا برگزار می‌شود که در ادامه آن دیدار با خانواده شهدا در دستورکار قرار دارد.

این فرمانده ارشد سپاه استان البرز در ادامه از آغاز فراخوان جشنواره استانی تولیدات فعالان رسانه‌ای تحت عنوان جشنواره ابوذر  خبر داد و افزود: در این میان از سایت بسیج رسانه رونمایی خواهد شد.

وی با اشاره به افتتاح مرکز مشاوره سنگ صبور با محوریت کاهش آسیب های اجتماعی، یادآور شد: برگزاری دعای پرفیض ندبه در امامزادگان، همایش پیاده روی خانوادگی و فرهنگی ورزشی، تجلیل از خانواده‌های شهدای بسیجی ورزشکار، حضور آحاد بسیجیان در نماز جمعه از دیگر برنامه‌های این هفته است.

انتهای پیام/ج


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا