سمنان

۲ انتصاب در میراث فرهنگی استان سمنان

به گزارش برگزیده های ایران از سمنان، در حکم مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان، «امیر امیدیان» به‌عنوان سرپرست نمایندگی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سرخه منصوب شد.

در حکمی که به امضای حمیدرضا دوست‌محمدی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان رسیده، آمده است: نظر به شایستگی‌های جنابعالی در حوزه فعالیت سازمانی، به‌عنوان سرپرست نمایندگی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سرخه منصوب می‌شوید.

شایسته است ضمن رعایت کلیه قوانین و بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های اجرایی، تعاملات سازنده و مؤثر با همکاران نمایندگی تحت مدیریت و رعایت حداکثری حقوق شهروندی، همکاری‌های شایسته با مدیران و مسؤولان شهرستانی، پیشبرد اهداف سازمانی را مدنظر قرار داده و توان حداکثری خود را در حفظ مواریث فرهنگی، ارتقای صنعت گردشگری، تقویت حوزه‌های سرمایه‌گذاری، حل مشکلات سرمایه‌گذاران و ارتقای صنایع‌دستی فاخر شهرستان تحت مدیریت که از مهم‌ترین اهداف سازمانی است، به کار گرفته و در انجام وظایف سازمانی کوشا باشید.

امیدیان پیش از این کارشناس حفظ و احیای بناها و محوطه‌های تاریخی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان بود. او دارای مدرک کارشناسی مرمت بناهای تاریخی است.

 همچنین «بهمن اخلاقی» به‌عنوان سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان مهدی‌شهر منصوب شد.

بهمن اخلاقی پیش از این، مسؤول نمایندگی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سرخه بود.

او دارای مدرک کارشناسی ارشد جغرافیای گردشگری است و پیش از مدیریت میراث فرهنگی سرخه، مسؤول امور اداری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان بود.

انتهای پیام/۷۴۰۰۱/ک/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا