Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
۲ هزار و ۳۰۰ قلم تجهیزات و خوراکی در بین زلزله‌زدگان توزیع شد - خبرگزاری برگزیده های ایران
چهارمحال و بختیاری

۲ هزار و ۳۰۰ قلم تجهیزات و خوراکی در بین زلزله‌زدگان توزیع شد

به گزارش برگزیده های ایران به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری ایرج کیانی گفت: تاکنون ۲ هزار و ۳۰۰ قلم انواع تجهیزات اساسی بین زلزله‌زدگان زمین‌لرزه اخیر در شهرستان کوهرنگ توزیع شده است که شامل ۱۶۸ دستگاه چادر، یک‌هزار و ۳۰۰ تخته پتو، ۳۳۵ تخته موکت ۶ متر مربعی، ۳۲۸ شعله چراغ گرمایشی والر، ۹۱ ست انواع ظروف، ۱۴ شعله هیتر (بخاری) برقی، ۵۰ گالن آب و هشت کلمن آب بوده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری افزود: از ابتدای وقوع زمین‌لرزه اخیر کوهرنگ تاکنون ۲ هزار و ۷۷۰ قوطی انواع کنسرو خوراکی، ۵۸۰ کیلوگرم برنج و ۲۰۰ بسته غذایی ۷۲ ساعته برای معیشت زلزله‌زدگان توزیع شد.

وی افزود: در این مدت یک‌هزار کیلوگرم نایلون برای پوشش و حفاظت چادرها، وسایل و تجهیزات زلزله‌زدگان در برابر بارش‌های احتمالی بین زلزله‌زدگان توزیع شده است.

کیانی یادآور شد: این میزان چادر، تجهیزات و اقلام خوراکی به زلزله‌زدگان ۲۲۳ روستای شهرستان کوهرنگ اختصاص داده شد و امدادرسانی به خانوارهای خسارت‌دیده ناشی از این زمین‌لرزه همچنان ادامه دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد:  ۲۱ گروه امدادی از جمعیت هلال‌احمر چهارمحال و بختیاری برای خدمات‌رسانی به مردم زلزله‌زده کوهرنگ فعالیت دارند و امدادگران جمعیت هلال‌احمر در چهار ساعت ابتدایی وقوع این زمین‌لرزه با حضور در تمامی روستاهای این منطقه ارزیابی اولیه را انجام دادند و پنج مصدوم را به مراکز درمانی منتقل کردند.

وی افزود: جمعیت هلال‌احمر استان در این مدت ارزیابی خسارت وارد شده و خدمات‌رسانی به یک‌هزار و ۴۵۰ خانوار زلزله‌زده کوهرنگی را انجام داده است.

 کیانی تشریح کرد: پنج هزار و ۶۷۰ نفر در قالب ۱۱ هزار خانوار در شهرستان‌های کوهرنگ، اردل و فارسان در چهارمحال و بختیاری از زلزله ۵.۷ ریشتری چلگرد متاثر شدند که در همین راستا تعدادی از خانه‌ها به‌طور کامل آوار و برای اسکان موقت ۲۰۰ خانوار چادر و بسته‌های امدادی نظیر وسایل گرمایشی، مواد غذایی و سایر مایحتاج ضروری زندگی از سوی جمعیت هلال‌احمر استان تویع شده است.

انتهای پیام/۶۸۰۳۲


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا