۲ هزار و ۳۰۰ قلم تجهیزات و خوراکی در بین زلزله‌زدگان توزیع شد

به گزارش برگزیده های ایران به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری ایرج کیانی گفت: تاکنون ۲ هزار و ۳۰۰ قلم انواع تجهیزات اساسی بین زلزله‌زدگان زمین‌لرزه اخیر در شهرستان کوهرنگ توزیع شده است که شامل ۱۶۸ دستگاه چادر، یک‌هزار و ۳۰۰ تخته پتو، ۳۳۵ تخته موکت ۶ متر مربعی، ۳۲۸ شعله چراغ گرمایشی والر، ۹۱ ست انواع ظروف، ۱۴ شعله هیتر (بخاری) برقی، ۵۰ گالن آب و هشت کلمن آب بوده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری افزود: از ابتدای وقوع زمین‌لرزه اخیر کوهرنگ تاکنون ۲ هزار و ۷۷۰ قوطی انواع کنسرو خوراکی، ۵۸۰ کیلوگرم برنج و ۲۰۰ بسته غذایی ۷۲ ساعته برای معیشت زلزله‌زدگان توزیع شد.

وی افزود: در این مدت یک‌هزار کیلوگرم نایلون برای پوشش و حفاظت چادرها، وسایل و تجهیزات زلزله‌زدگان در برابر بارش‌های احتمالی بین زلزله‌زدگان توزیع شده است.

کیانی یادآور شد: این میزان چادر، تجهیزات و اقلام خوراکی به زلزله‌زدگان ۲۲۳ روستای شهرستان کوهرنگ اختصاص داده شد و امدادرسانی به خانوارهای خسارت‌دیده ناشی از این زمین‌لرزه همچنان ادامه دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد:  ۲۱ گروه امدادی از جمعیت هلال‌احمر چهارمحال و بختیاری برای خدمات‌رسانی به مردم زلزله‌زده کوهرنگ فعالیت دارند و امدادگران جمعیت هلال‌احمر در چهار ساعت ابتدایی وقوع این زمین‌لرزه با حضور در تمامی روستاهای این منطقه ارزیابی اولیه را انجام دادند و پنج مصدوم را به مراکز درمانی منتقل کردند.

وی افزود: جمعیت هلال‌احمر استان در این مدت ارزیابی خسارت وارد شده و خدمات‌رسانی به یک‌هزار و ۴۵۰ خانوار زلزله‌زده کوهرنگی را انجام داده است.

 کیانی تشریح کرد: پنج هزار و ۶۷۰ نفر در قالب ۱۱ هزار خانوار در شهرستان‌های کوهرنگ، اردل و فارسان در چهارمحال و بختیاری از زلزله ۵.۷ ریشتری چلگرد متاثر شدند که در همین راستا تعدادی از خانه‌ها به‌طور کامل آوار و برای اسکان موقت ۲۰۰ خانوار چادر و بسته‌های امدادی نظیر وسایل گرمایشی، مواد غذایی و سایر مایحتاج ضروری زندگی از سوی جمعیت هلال‌احمر استان تویع شده است.

انتهای پیام/۶۸۰۳۲


admin

Recent Posts

تلاش‌ها برای پیدا شدن جسد فرد غرق شده در نازلوچای ارومیه ادامه دارد

عملیات جستجو پیکر فرد غرق شده در نازلو چای ارومیه کماکان ادامه دارد.

1 ساعت ago

آخرین تصویر به جامانده از داریوش مهرجویی پیش از قتل/ عکس

داریوش مهرجویی مهر سال گذشته در منزل شخصی‌اش و همراه با دخترش به قتل رسید.

2 ساعت ago

بازیگر «زخم کاری» در واقعیت/ عکس

تیپ اصلی رعنا آزادی‌ور بازیگر «زخم کاری» در واقعیت را می‌بینید.

2 ساعت ago

صداوسیما تک حزبی شده به همین دلیل ما سال‌ها صدای ربنای استاد شجریان را از تلویزیون نمی‌شنویم

کامبیز نوروزی معتقد است که صداوسیما در سال‌های اخیر تک حزبی شده و به جای…

2 ساعت ago