Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
۳۰ بیمار کرونایی در مراکز درمانی قم پذیرش شدند - خبرگزاری برگزیده های ایران
سلامت

۳۰ بیمار کرونایی در مراکز درمانی قم پذیرش شدند

به گزارش عصر شنبه روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، محمدرضا قدیر در گفت‌وگویی اظهار داشت: در شبانه روز منتهی به بیستم آذرماه، ۲۲ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های قم بستری شدند.

وی ترخیص ۱۱ تَن که طی روزهای گذشته بستری شده بودند را نیز مورد توجه قرار داد و گفت: هیچ مورد فوتی کرونا مثبت در این روز گزارش نشده است. 

رئیس علوم پزشکی قم کل بیماران کرونایی بستری در استان را ۱۲۶ تَن ذکر کرد و گفت: ۲۰ تَن از این بیماران در بخش مراقبت‌های ویژه نگهداری می‌شوند.

قدیر افزود: از ۱۸۰ آزمایش کرونای انجام شده، نتیجه ۱۶ مورد مثبت شد.

وی همچنین بیان کرد: از ابتدای اجرای طرح واکسیناسیون همگانی کرونا در قم یک میلیون و ۴۰۱ هزار و ۶۰۱ دُز واکسن به جامعه هدف تزریق شده است.

وضعیت کرونایی قم که از ۲۳ تیرماه امسال به رنگ قرمز، از ۲۰ شهریورماه به رنگ نارنجی و از ۳۰ مهرماه به رنگ زرد درآمده بود، از روز پنجم آذرماه جاری به رنگ آبی درآمد.

شهروندان برای طرح هر گونه پرسش درباره ویروس کرونا می‌توانند با شماره تلفن‌های ۴۰۳۰، ۳۱۳۶ و ۱۹۰ تماس بگیرند و برای کسب آخرین خبرهای دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی قم، به کانال آن به نشانی webdaqom@ در فضای مجازی و یا تارنمای آن به نشانی اینترنتی www.muq.ac.ir مراجعه کنند.

همه ایرانیان می‌توانند به‌منظور تعیین زمان‌بندی و نوبت‌دهی «تزریق واکسن بیماری کووید-۱۹» برای گروه‌های سنی اعلام شده و نیز ثبت‌نام «کارت واکسن دیجیتال»، به «سامانه ثبت‌نام واکسیناسیون کرونا» به نشانی اینترنتی https://salamat.gov.ir مراجعه کنند.

همشهریان قمی در صورت مشاهده هرگونه علامتی در رابطه با ویروس «کرونا» در خود و افراد خانواده، می‌توانند به «مرکزهای جامع سلامت» امام حسن عسکری(ع) در شهرک امام حسن عسکری(ع)، امام خمینی(ره) در بلوار شهید کریمی (بنیاد)، فرقانی در انتهای شیخ‌آباد، پردیس در پردیسان (خیابان ایمان)، خوراکیان در بلوار ۱۵ خرداد، بعثت در نیروگاه، شهدا در خیابان انقلاب اسلامی (چهارمردان)، پنبه‌چی در خیابان امام خمینی(ره) و جندقیان در خیابان زاویه مراجعه و خدمات «رایگان» دریافت کنند.

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا