Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
۳۲ شرکت خدمات کسب و کار در لرستان تشکیل می شود - خبرگزاری برگزیده های ایران
لرستان

۳۲ شرکت خدمات کسب و کار در لرستان تشکیل می شود

۳۲ شرکت خدمات کسب و کار در لرستان تشکیل می شود

به گزارش برگزیده های ایران لرستان ،ربهمن جعفری با اشاره به لزوم تقویت ارتباط بین پارک علم و فناوری و صنعت اظهار کرد: بحث زیست بوم، مرکز رشد، هوشمندسازی و پردیس‌های نوآوری گیاهان دارویی مطرح است.

وی در راستای مجوزات خدمات بازاریابی و تجاری‌سازی و مجوزهای کاریابی و مشارکت‌های مردمی و مجمع خیرین کسب و کار و سایر موارد مرتبط با حوزه صنعت و معدن، بیان کرد: متناسب با برنامه‌های وزارت باید ۳۲ شرکت خدمات کسب و کار در لرستان در زمینه زیرساخت‌ها، سیاست‌گذاری‌ها، سرمایه‌گذاری‌ها و تسهیل در فعالیت کسب و کارهای استان شکل بگیرد.

جعفری ادامه داد: در حال حاضر ما در استان فاقد پردیس صنعتی هستیم که باید با مشارکت شرکت‌های بزرگ اقتصادی و صنعتی استان و همکاری پارک علم و فناوری شکل بگیرند که تعدادی از واحدهای صنعتی بزرگ استان مانند پتروشیمی، کشت و صنعت، داروسازی اکسیر و چند واحد صنعتی بزرگ هستیم که با همکاری پارک علم و فناوری نسبت به شکل‌گیری پردیس‌های صنعتی اقدامات لازم صورت بگیرد.

رئیس سازمان صمت لرستان ادامه داد: تشکیل این پردیس‌ها توسط این واحدهای صنعتی در حد رایزنی بوده و معلوم نیست شکل بگیرند اما مزیت‌ها، معافیت‌های مالیاتی و حمایت‌هایی که پارک علم و فناوری از این پردیس‌ها خواهد داشت و این واحدهای صنعتی می‌توانند از این مزیت‌ها استفاده کنند.

وی بیان کرد: در حال حاضر کل مجوزها از درگاه ملی مجوزها صادر می‌شود و تمام سامانه‌های ما در قالب این درگاه است و تمام مجوزها از این درگاه صادر می‌شود و برخی تأیید محور و برخی ثبت محور هستند.

جعفری تصریح کرد: دنبال شناسایی زنجیره‌ها و شکل دادن آن متناسب با مزیت‌هایی که داریم مانند زنجیره صنایع معدنی، دارویی و … هستیم.

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا