خراسان رضوی

۳۵ ویلچر و ۱۵۰بسته غذایی به معلولان نیازمند خواف اهدا شد

به گزارش برگزیده های ایران از خواف، سرپرست اداره بهزیستی شهرستان خواف در این مراسم گفت: در حال حاضر ۴ هزار و ۴۷۷ پرونده معلولیت با درجات خفیف تا بسیار شدید داریم.

سید مهدی متولی افزود: در مجموع بیش از ۱۹ هزار نفر از خدمات سازمان بهزیستی در شهرستان به صورت مستقیم و غیرمستقیم استفاده می کنند و بالغ بر ۱۴۷۰ پرونده خدمات مستمر مالی دریافت می کنند.

امام جمعه شهرستان خواف نیز در این مراسم با قدردانی از مسئولان خیریه آبشار عاطفه ها بارای انجام این عمل خداپسندانه، توجه به معلولین و افراد نیازمند و برطرف کردن مشکلات آنها را وظیفه همه دستگاه‌ها و ادارات برشمرد و گفت: با هم افزایی و همدلی ادارات حمایتی ، خیرین و نیک اندیشان می‌تواند اتفاقات خوبی را برای این جامعه هدف فراهم آورد.

 حجت الاسلام برزگرنژاد با اشاره به ضرورت توجه ویژه معادن به بحث اشتغال معلولان و خانواده‌های آنها خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین خواسته های ما، تحقق استخدام سه درصد سهمیه معلولان است و تا حصول نتیجه پیگیر این موضوع هستیم.

وی توجه به مناسب سازی محیط های تردد معلولین را امری مهم در حمایت از این قشر دانست و اظهار داشت: باید در سطح شهرستان ادارات، بانک ها ،پارک ها وفضاهای عمومی جهت استفاده افراد دارای معلولیت کاملاً مناسب سازی و ایمن شوند.

شایان ذکر است که در این مراسم ۳۵ ویلچر به ارزش بیش از ۷۰۰ میلیون ریال و ۱۵۰ بسته معیشتی به ارزش ۶۰۰ میلیون ریال توسط بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها با همکاری اداره بهزیستی و کمیته امداد به معلولان نیازمند اهدا شد.

 

انتهای پیام/ ۷۰۰۷۹


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا