چهارمحال و بختیاری

۳۷۱ واحد مسکن به مددجویان چهارمحال و بختیاری واگذار شد

۳۷۱ واحد مسکن به مددجویان چهارمحال و بختیاری واگذار شد

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران استان چهارمحال وبختیاری ،بابک عبدالهی بیان کرد: خدمت احداث مسکن ایمن و مقاوم در راستای تأمین رفاه و آسایش خانواده‌های نیازمند در اختیار مددجویان دارای شرایط قرار می‌گیرد.

وی ضمن تأکید بر استفاده از مصالح باکیفیت و مرغوب در این واحدهای مسکونی افزود: از این مجموع ۲۱۸ واحد در مناطق شهری و ۱۵۳ واحد در مناطق روستایی احداث شده است.

مدیر امور مسکن کمیته امداد استان با اشاره به بسته حمایتی در نظر گرفته شده برای احداث مسکن گفت: این واحدهای مسکونی با هزینه ۱۰ میلیارد تومان(شامل تسهیلات قرض‌الحسنه از سوی کمیته امداد و بنیاد مسکن، کمک بلاعوض و کمک‌های خیران) احداث شده‌اند.

عبدالهی ضمن تقدیر از خیران و مؤسسات خیریه در راستای تأمین منابع مالی احداث مسکن مددجویان تحت حمایت ادامه داد: بخشی از هزینه‌های احداث و خرید مسکن مددجویان از محل کمک‌های مردمی در قالب صدقات، کمک‌های خیران و مشارکت مؤسسات خیریه تأمین می‌شود.

لازم به ذکر است، خیران و نیکوکارانی که قصد حمایت از خانواده‌های فاقد مسکن را دارند می‌توانند به ادارات کمیته امداد در سراسر استان و یا مراکز نیکوکاری مراجعه کنند. همچنین کد دستوری #۰۳۸*۸۸۷۷* برای پرداخت غیرحضوری کمک‌های مردمی در نظر گرفته شده است.

۴۶

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا