اخبار ورزشی

۳ تیمی که آلونسو مانعی برای سرمربیگری آنها ندارد

۳ تیمی که آلونسو مانعی برای سرمربیگری آنها ندارد

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران، ژابی آلونسو در تابستان اخیر با وجود اینکه شایعه شده بود در پایان فصل ۲۴-۲۰۲۳ جانشین کارلو آنچلوتی در رئال مادرید خواهد شد، در نهایت تصمیم به تمدید دو ساله قراردادش با باشگاه بایرلورکوزن گرفت و خودش را تا پایان ماه ژوئن ۲۰۲۶ به این باشگاه آلمانی متعهد کرد. حالا خبر می‌رسد این مربی اسپانیایی در صورت داشتن پیشنهاد از باشگاه‌های قبلی‌ خود مانعی برای جدایی‌ از لورکوزن نخواهد داشت.

نشریه آلمانی «بیلد» گزارش داد؛ ژابی آلونسو با مدیران باشگاه بایرلورکوزن توافق کرده که تابستان آینده در صورت دریافت پیشنهاد از یکی از باشگاه‌های قبلی خود یعنی رئال مادرید، بایرن مونیخ و لیورپول؛ بتواند این تیم آلمانی را ترک کند.

آنچلوتی: آرزو می‌کنم آلونسو روزی سرمربی رئال مادرید شود

آلونسوی ۴۱ ساله ماه اکتبر ۲۰۲۲ بود که در پایان هفته هشتم بوندس‌لیگا جانشین جرارد سوانه در بایرلورکوزن شد و با وجود شروع نه‌چندان خوبش در این تیم، در نهایت با این تیم تا آستانه کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا پیش رفت اما سرانجام با به پایان بردن فصل در رده ششم جدول، به کسب سهمیه لیگ اروپا رضایت دادند.

تیم تحت‌هدایت هافبک پیشین تیم‌های رئال مادرید، بایرن مونیخ و لیورپول فصل جدید را هم عالی شروع کرده و در حال حاضر با کسب ۱۹ امتیاز از هفت بازی اول خود، صدرنشین بوندس‌لیگای آلمان است.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا