کرمانشاه

۴٣ هزار نفر در حوادث ترافیکی و غیرترافیکی کرمانشاه مصدوم شدند 

۴٣ هزار نفر در حوادث ترافیکی و غیرترافیکی کرمانشاه مصدوم شدند 

مسعود قلعه سفیدی در گفتگو با خبرنگار برگزیده کرمانشاه، اظهار کرد: در ۶ ماهه سال جاری ٢٢١ هزار و ٣۴ تماس تلفنی با اورژانس کرمانشاه گرفته شد که در این مدت ۴۵ هزار و ۴١١ مأموریت به انجام رسید و تعداد کل بیماران و مصدومین ۴٣ هزار و ٢٨٠ مورد بوده است.

وی افزود: از مجموع این مأموریت‌ها ٣۶ هزار ۴۶٢ مأموریت شهری، هشت هزار و ٩۴٩ مأموریت جاده‌ای ٩ هزار و ۴۶٨ مأموریت ترافیکی و ٣۵ هزار و ٩۴٣ مأموریت غیرترافیکی بوده است.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: در ۶ ماهه امسال تعداد مصدومین ترافیکی ١٠ هزار و ۵٢٩ نفر و بیماران و مصدومان غیرترافیکی ٣٢ هزار و ٧۵١ نفر بوده است.

وی گفت: در ۶ ماهه ابتدایی سال گذشته ٢١۵ هزار و ٩٨١ تماس با اورژانس کرمانشاه گرفته شد و ۴٣ هزار و ٣١۴ مأموریت به انجام رسید که تعداد کل بیماران و مصدومین ٣٩ هزار و ٧٢٠ مورد بوده است.

این مسئول ادامه داد: در ۶ ماهه سال گذشته ٣۴ هزار و ٧۴٧ مأموریت شهری، هشت هزار و ۵۶٧ مأموریت جاده‌ای، ٩ هزار و ۴١ مأموریت ترافیکی و ٣۴ هزار و ٢٧٣ مأموریت غیر ترافیکی بوده است.

وی عنوان کرد: از مجموع مصدومین حوادث ۶ ماهه ابتدایی سال گذشته ٩ هزار و ۵٧٣ مصدوم ترافیکی و ٣٠ هزار و ١۴٧ مصدوم غیر ترافیکی بوده است.

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا