کهگیلویه و بویراحمد

۴۰ درصد از معتادان پذیرش شده در کمپ های گچساران غیر بومی هستند

به گزارش برگزیده های ایران از گچساران روانبخش دیهیم در جلسه شورای فرهنگی مبارزه با مواد مخدر گچساران اظهار کرد: نیروی انتظامی برای مبارزه با موادمخدر در این شهرستان در زمینه های مختلف تلاش بسیاری را انجام داده که جا دارد از آنها تقدیر کرد.

 

 وی بیان کرد: مهارت آموزی راهکاری برای پیشگیری از ابتلا به اعتیاد بوده و می تواند زمینه اشتغالزایی خوبی را برای افراد جویای کار بخصوص جوانان فراهم کند.

فرماندار گچساران تصریح کرد: تعامل و همکاری دستگاه های اجرایی زیر ربط می تواند به  پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر کمک می کند.

 

مرتضی سجادپور معاون فرماندار گچساران نیز در این جلسه عنوان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون یک هزار و ۷۸ نفر معتاد در ۶ کمپ ترک اعتیاد این شهرستان پذیرش شده اند.

وی افزود:۴۰ درصد از معتادان پذیرش شده در کمپ های ترک اعتیاد گچساران غیربومی بوده اند.

سید ناصر رضایی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه وبویراحمد نیز در این‌جلسه گفت: موضوع پیشگیری از اعتیاد بسیار مهم بوده و مقام معظم رهبری نسبت به آن تاکید فراوان کردند.

وی اضافه کرد: در سخنان رهبر فرزانه انقلاب اولین آسیب اعتیاد بوده و ایشان فرمودند که حداقل ۵۰ درصد از اعتبارات و نیروی انسانی در اختیار پیشگیری از مواد مخدر قرار گیرد.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا