سمنان

۴۰ میلیارد تومان؛ آورده صندوق پژوهش و فناوری به سمنان

به گزارش برگزیده های ایران از شاهرود، عجم زمانی پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در سالن جلسات پارک علم و فناوری استان سمنان در شاهرود اظهار کرد: صندوق پژوهش و فناوری استان سمنان در سال ۱۳۹۰ راه‌اندازی شده است و منابع خوبی را در اختیار شرکت‌های دانش‌بنیان و فرآورانه قرار می‌دهد.

وی افزود: تاکنون ۴۰ میلیارد تومان سرمایه از طریق صندوق پژوهش و فناوری به استان سمنان آورده‌ایم و با چهار استان هم‌جوار همکاری داریم و این صندوق از سرمایه‌گذارها حمایت می‌کند.

پیش‌بینی ثبت‌نام بیش از ۱۰۰ تیم در رویداد «استان آپ» سمنان

امیر بامه، مدیر روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی کشور نیز در این نشست با اشاره به فرآیند ثبت‌نام استارت‌آپ‌های علاقه‌مند در نخستین رویداد «استان آپ» در استان سمنان اظهار کرد: علاقه‌مندان می‌توانند وارد سایت inif.ir (صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری) شوند و با ورود به سامانه غزال ثبت‌نام کنند.

او افزود: فرآیند این رویداد با ثبت‌نام تیم‌ها به مدت دو هفته آغاز می‌شود و با توجه به تجربه، انتظار داریم بالای ۱۰۰ تیم در استان سمنان ثبت‌نام کنند.

مدیر روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی کشور ادامه داد: در گام دوم توانمندسازی تیم‌ها را در برنامه داریم که در قالب دوره‌های منتورینگ است تا ساختار و شالکه ارائه طرح‌ها به سرمایه‌گذارها یاد داده شده و تقویت شود و در مرحله نهایی در استان حضور پیدا کرده و منتورینگ حضور داریم تا اختتامیه برگزار شود.

بامه با بیان اینکه تمرکز ما بر جذب سرمایه و توانمندسازی است، خاطرنشان کرد: روند رویداد «استان آپ» کمک می‌کند تا تیم‌ها فضای سرمایه را با همراهی صندوق نوآوری و شکوفایی و پارک علم و فناوری درک کنند.

انتهای پیام/۷۴۰۳۶/س/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا