ایلام

۴۳ خدمت در قالب برنامه‌های کنگره ملی ۳ هزار شهید ایلام ارائه شده است

سردار جمال شاکرمی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: رویکرد برنامه‌های بسیج خدمت‌رسانی به مردم است و ۴۳ خدمت در قالب کنگره ملی شهدا به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مناطق مختلف استان جهت محرومیت زدایی ارایه شده است.

وی با اشاره به این‌ که شعار هفته بسیج امسال «بسیج پاره تن مردم است» افزود: در تلاشیم تا پایان سال آینده تمامی محرومین تحت حمایت کمیته امداد دارای مسکن شوند.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام تصریح کرد: رویکرد برنامه‌های بسیج خدمات‌رسانی به مردم است و به‌منظور تحقق این مهم در هفته بسیج اقداماتی از جمله تامین جهیزیه برای زوج‌های جوان، کمک‌های مؤمنانه، تعیین تکلیف پرونده‌های پزشکی سه هزار رزمنده، قرارداد ساخت منزل برای محرومین با کمیته امداد، آب‌رسانی به مناطق عشایری و… در دستور کار قرار دارد.

سردار شاکرمی ادامه داد: برگزاری اجلاسیه‌های روحانیون، دانش آموزان، طلاب و روحانیون، ایلات و عشایر و فرهنگیان در روز موعود برگزاری کنگره به گفته سردار شاکرمی نشان از عام بودن اهداف کنگره ۳ هزار شهید استان ایلام است.

وی به برگزاری کمیسیون جانبازی سه هزار جانباز ایلامی نیز جهت تعیین درصد جانبازی اشاره کرد و افزود: این کمیسیون نیز به مناسبت برگزاری کنگره ۳ هزار شهید ایلامی به انجام می‌رسد.

انتهای پیام/ ۹۷۰۸۱۳


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا