Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
۴۳ هزار میلیارد ریال وام در راه صنایع سمنان/ دولت رفع موانع تولید را اولویت می‌داند - خبرگزاری برگزیده های ایران
سمنان

۴۳ هزار میلیارد ریال وام در راه صنایع سمنان/ دولت رفع موانع تولید را اولویت می‌داند

به گزارش برگزیده های ایران از مهدی‌شهر، علی تشنه‌دل، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان پیش از ظهر امروز در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان به ریاست استاندار سمنان در سالن جلسات فرمانداری مهدی‌شهر اظهار کرد: شهرستان مهدی‌شهر دارای دو شهرک صنعتی و دو ناحیه صنعتی است و ۶۱ واحد صنعتی دارای پروانه بهره‌برداری با سرمایه‌گذاری بالغ بر هفت هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال در این شهرک‌ها و نواحی صنعتی مشغول به فعالیت هستند.

او با بیان اینکه این واحدها زمینه اشتغال حدود دو هزار و ۴۰۰ نفر را در شهرستان مهدی‌شهر فراهم کرده‌اند، گفت: در شهرستان مهدی‌شهر، ۵۳ معدن دارای پروانه بهره‌برداری با ذخیره قطعی ۵۲ میلیون تن و ظرفیت استخراج یک میلیون تن با سرمایه‌گذاری بالغ بر ۱۲۷ میلیارد ریال و اشتغال‌زایی ۲۱۵ نفر فعالیت می‌کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان اضافه کرد: از ابتدای امسال تاکنون در حدود ۱۳ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید به ۴۵۴ واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی استان پرداخت شده است.

تشنه‌دل بیان کرد: ۱۲۵ واحد به ارزش حدود ۱۲ هزار و ۳۷۰ میلیارد ریال مربوط به بخش صنعت و ۳۲۹ واحد به ارزش حدود ۱۲۳۰ میلیارد ریال مربوط به بخش کشاورزی است.

او گفت: تاکنون در قالب تسهیلات رونق تولید امسال، ۶۸۱ واحد تولیدی برای دریافت تسهیلات به ارزش حدود ۴۳ هزار میلیارد ریال به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند که پرونده ۲۲۷ واحد در بانک‌ها در دست بررسی است.

در این نشست، با پرداخت تسهیلات به ارزش بیش از یک هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال به ۱۴۶ واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی موافقت و مشکلات بانکی و زیربنایی هفت واحد تولیدی صنعتی و معدنی استان بررسی شد.

در این جلسه، گزارشی از عملکرد بانک‌های استان در خصوص پرداخت تسهیلات رونق تولید به واحدهای تولیدی استان ارائه شد.

ارائه آخرین ابلاغیه‌ها و آیین‌نامه‌های دریافتی در خصوص رونق تولید و رفع موانع تولید، بررسی مشکلات برخی واحدهای تولیدی استان، گزارش لیست مصوبات تسهیلات رونق تولید سازمان صمت و سازمان جهاد کشاورزی و ارائه گزارش پایش و عملکرد بانک‌های عامل استان در خصوص تسهیلات رونق تولید توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت استان دستور کارهای جلسه امروز بود.

انتهای پیام/۷۴۰۰۲/م/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا