اجتماعی

۴۵ درصد انتصابات صندوق ذخیره از میان فرهنگیان و خانواده‌های آنها

۴۵ درصد انتصابات صندوق ذخیره از میان فرهنگیان و خانواده‌های آنها

– اخبار اجتماعی –

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برگزیده های ایران، حمیدرضا نجف‌پور کردی با اشاره به اقدامات صندوق ذخیره فرهنگیان طی یک سال گذشته بیان کرد: این مؤسسه با چندین نوع چالش مواجه بود که آنها را  آسیب‌شناسی کرده و برای رفع آن اقدام کردیم که می‌توان به احیای ارزش مالکانه، احیای بانک سرمایه و بهبود عملکرد فعالیت‌های بیمه‌ای اشاره کرد.

وی ادامه داد: از جمله این چالش‌ها می‌توان به موضوع تشکیل کمیته انتصابات با هدف انتصاب افرادی دارای سه مؤلفه تبحر، تخصص و تعهد و با اولویت خانواده فرهنگیان اشاره کرد. بیش از ۵۰۰ رزومه مورد بررسی‌ قرار گرفت و ۱۷۰ انتصاب صورت پذیرفت که از این تعداد ۴۵ درصد انتصاب‌ها از میان فرهنگیان و خانواده‌های آنان انجام شده است.

نجف‌پور کردی اظهار کرد: موضوع ساماندهی پرونده‌های حقوقی و احیای سرمایه‌های فرهنگیان بر اثر رفع چالش‌های حقوقی از دیگر مسائل مورد توجه در دوران مدیریتی یک سال اخیر بوده است.

صندوق ذخیره فرهنگیان دارای ۴ هلدینگ و ۶۰ شرکت است

مدیرعامل مؤسسه صندوق ذخیره فرهنگیان، توجه به تعامل هرچه بیشتر با فرهنگیان را از دیگر برنامه‌های صندوق ذخیره عنوان کرد و گفت:  براساس نظرسنجی‌های انجام شده از فرهنگیان بعد از برگزاری چند همایش و برنامه تعاملی شاهد رضایت حدود ۹۰ درصدی آنان از مؤسسه هستیم.

نجف‌پور کردی بهبود پرتفوی صندوق ذخیره و گذر از تمرکز صرف بر تولید متانول در هلدینگ پتروشیمی را از دیگر برنامه‌های مؤسسه برشمرد و تصریح کرد: برای برگشت اعتماد فرهنگیان به این صندوق برنامه‌ریزی‌های متعددی داشته‌ایم که با روحیه و تلاش جهادی در حال محقق شدن هستند.

وی احیای ارزش مالکانه به عنوان مطالبه دیرینه فرهنگیان را یکی از مهم‌ترین اقدامات‌ در این مؤسسه برشمرد و گفت: حدود ۵ هزار نفر ساعت برای احیای این طرح کار کارشناسی با حضور متخصصانی در حوزه اقتصاد بورس و بازار سرمایه انجام شد.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا