آذربایجان غربی

۴۶ شرکت دانش‌بنیان در پارک علم و فناوری آذربایجان‌غربی مستقر هستند

۴۶ شرکت دانش‌بنیان در پارک علم و فناوری آذربایجان‌غربی مستقر هستند

به گزارش برگزیده آذربایجان‌غربی، جواد نوری نیا در جمع رسانه‌ها گفت: هم‌اکنون ۴۶ شرکت دانش بنیان عضو و مستقر در پارک و علم و فناوری استان در حال فعالیت هستند.

جشنواره رسانه‌ای پارک علم و فناوری با هدف نمایش توانمندی‌ها و محصولات برگزار می‌شود

رییس پارک علم و فناوری آذربایجان‌غربی گفت:جشنواره رسانه‌ای پارک علم و فناوری در قاب رسانه با هدف معرفی ظرفیت‌های پارک برگزار می‌شود.

نوری‌ نیا ادامه داد: ما با هدف معرفی بیشتر پارک علم و فناوری و ظرفیت‌های آن برای استفاده را بیش از پیش جوانان، جشنواره پارک علم و فناوری در قاب رسانه را برگزار می‌کنیم.

وی با اشاره به یکسال مدیریت‌اش در پارک علم و فناوری، افزود: من در این یک سال به مواردی بر خوردم که افراد مختلف از ظرفیت‌های پارک غافل بودند حال آن که پارک می‌توانست به آنها کمک زیادی کرده و با توجه به امکاناتی که قادر بود در اختیار آنها قرار دهد، تا ایده‌های آنها به رشد و شکوفایی برسد؛ لذا رسانه‌ای‌تر شدن ظرفیت‌های پارک می‌تواند در این خصوص کمک حال باشد.

وی با بیان اینکه جشنواره رسانه‌ای در هفت محور برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: این محورها شامل: مردمی‌سازی و بومی‌سازی فناوری و نوآوری در استان، نقش پارک علم و فناوری در اقتصاد دانش‌بنیان، اقتصاد مقاومتی، اشتغال‌آفرینی، افزایش تولیدات و صادرات فناورمحور و همچنین برونداد ایده تا عمل خواهد بود.

نوری‌ نیا، گزارش، یادداشت، مقاله، مصاحبه، خبر، چندرسانه‌ای و بخش ویژه دانشجویی را قالب‌های این جشنواره رسانه‌ای اعلام کرد.

وی با اشاره به اینکه آثار منتشر شده‌ در بازه‌ی زمانی اول دی‌ماه ۱۴۰۱ تا پایان آبان‌ماه ۱۴۰۲ می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند، گفت: آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره نیز تا دهم آذرماه ۱۴۰۲ در نظر گرفته شده است.

رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان‌غربی با بیان هر شرکت کننده می‌تواند سه اثر در سه قالب این جشنواره را به دبیرخانه ارسال کند، اظهار کرد: جوایز در نظر گرفته شده برای نفرات برتر این جشنواره، در حد بسیار خوبی است که می‌تواند انگیزه مضاعفی برای علاقمندان جهت رکت در این جشنواره ایجاد کند.

نوری‌ نیا با تاکید بر اینکه رسانه‌ها سوای جوایز، این جشنواره را به عنوان یک مسئولیت اجتماعی نگاه کنند، افزود: دانشجو یا فارغ‌التحصیلانی هستند که بدنبال فضایی برای بروز استعدادهای خود هستند؛ پارک این ظرفیت را دارد که امکانات لازم را در اختیار متقاضیان قرار دهد تا در راستای عملی کردن ایده‌های خود بهره‌برداری کنند.

۴۶

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا