اردبیل

۴ درخواست اساسی نماینده ولی فقیه در استان اردبیل از وزیر راه و شهرسازی/ دست دلالان از حوزه مسکن کوتاه شود

به گزارش خبرگزاری یولن از اردبیل، آیت الله سید حسن عاملی شامگاه امروز در دیدار با وزیر راه و شهرسازی که به اردبیل سفر کرده، اظهار کرد: بسیاری از مطالبات استان اردبیل مربوط به وزارت راه و شهرسازی است و از اینکه وزیر راه به استان ما سفر کرده بسیار خرسندیم.

وی افزود: مسأله اول استان اردبیل در زمینه راه و شهرسازی بحث اتمام راه آهن است که امیدواریم با درایت شخص وزیر  راه آهن اردبیل در ابتدای سال جدید پیش رو به سرانجام برسد.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل با اشاره به دغدغه دوم این استان تصریح کرد: اتصال راه آهن اردبیل به پارس آباد دومین مسأله استان به شمار می‌رود و تحقق این موضوع برای ما بسیار حیاتی و مهم است. دولت برای عملیاتی شدن این طرح می‌تواند از ظرفیت بخش خصوصی نیز استفاده کند.

عاملی، جاده اردبیل به پارس آباد را سومین مطالبه مهم استان از وزارت راه برشمرد و ادامه داد:  هر بار که در این جاده، حادثه‌ای رخ می‌دهد، بنده شخصا در این‌باره احساس گناه می‌کنم.

وی گفت: مطالبه بعدی تکمیل جاده درام در جنوب استان اردبیل است که تکمیل این جاده اردبیل را به مرکز کشور نزدیک‌تر کرده و جنوب این استان را از بن بست خارج می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود به اقدامات ارزشمند دولت در زمینه ساخت مسکن اشاره کرد و گفت:  با عملیاتی شدن طرح مذکور عزت اهالی تامین می‌شود اما باید در نظر داشت که هرچقدر سود بانکی تسهیلات آن پایین‌تر باشد قشر ضعیف جامعه بهتر می‌توانند از آن بهره‌مند شوند.

عاملی کوتاه شدن دست دلالان از مسکن را لازم دانست و گفت: در کشور ما مسکن بیشتر از خانوار متاسفانه در دست دلالان است که تحقق واقعی و اساسی بحث مالیات بر مسکن خالی این مشکل را حل و فصل می‌کند.

انتهای پیام/۳۴۶۳/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا