اردبیل

۴ فوتی و مصدوم در حادثه رانندگی جاده پارس‌آباد به مشگین‌شهر

سیدمحمد صفوی عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری یولن اردبیل اظهار کرد: برا اثر برخورد یک دستگاه خودروی وانت با کامیون و در ادامه برخورد سواری پژو با آن‌ها در جاده سه راهی سربند به سمت اردبیل واقع در محدوده روستای ساری قشلاق، متاسفانه راننده وانت در دم جان خود را از دست داد و ۳ نفر نیز مصدوم شدند که مصدومین حادثه رانندگی پس از مداوای سرپایی از بیمارستان مرخص شدند.

وی افزود: بعد از وقوع تصادف بین کامیون و وانت، خودروی پژو به علت بدی آب و هوا و کاهش دید افقی به آن‌ها برخورد کرده است.

به گفته رییس پلیس راه راستان اردبیل، بر اساس نظریه کارشناسان پلیس راننده کامیون به علت تجاوز به چپ مقصر حادثه رانندگی شناخته شده است.

صفوی با اشاره به حاکم بودن وضعیت نامساعد جوی در اکثر محورهای مواصلاتی استان اردبیل تاکید کرد: باتوجه به آغاز فصل سرما و بارش، در اکثر محورهای مواصلاتی استان اردبیل شاهد بارش برف و باران هستیم لذا لازم است رانندگانی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی استان اردبیل را دارند قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت و با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

وی گفت: در حال حاضر کلیه محورهای اصلی و فرعی استان اردبیل باز بوده و تردد در آن‌ها جریان دارد و پدیده غالب جوی در اکثر این محور‌ها مه‌گرفتی و بارندگی است.

محمدعلی هادی، رییس جمعیت هلال احمر شهرستان پارس آباد نیز اظهار کرد: ساعت ۱۳ و ۵ دقیقه امروز طی گزارش اعلامی از مرکز کنترل و هماهنگی عملیات EOC جمعیت هلال احمر استان مبنی بر برخورد سه دستگاه خودرو پژو، وانت پیکان و خاور در ۶۴ کیلومتری جاده پارس آباد- مشگین شهر حوالی روستای ساری قشلاق، یک تیم جاده‌ای عملیاتی جمعیت هلال احمر شهرستان به منطقه عزیمت شد.

وی گفت: این حادثه ۴ نفر حادثه دیده ۳ مصدوم و ۱ فوتی داشت که مصدومین حادثه توسط اورژانس به بیمارستان امام خمینی(ره) پارس آبادمغان انتقال داده شده و فوتی حادثه توسط عوامل هلال احمر رهاسازی گردید.

انتهای پیام/۳۴۶۳/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا