سمنان

۴ پروژه گازرسانی استان در دهه فجر افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود

۴ پروژه گازرسانی استان در دهه فجر افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران استان سمنان ؛ سیدجواد حقیقت حسینی مدیرعامل این شرکت ضمن تبریک ایام‌اله دهه فجر، از بهره‌برداری و کلنگ‌زنی ۴ پروژه گازرسانی به واحدهای تولیدی و صنعتی در این ایام خبر داد و گفت: این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر ۶۴۵ میلیارد ریال در ایام دهه فجر افتتاح و به بهره برداری می رسد.

وی با اشاره به مصرف بالغ بر ۷۰ درصدی گاز استان در بخش نیروگاهی و صنعت افزود: در دهه مبارک فجر امسال ۳ پروژه گازرسانی به واحدهای تولیدی و صنعتی در سطح شهرستان‌های شاهرود و سرخه نیز با اعتباری بالغ بر ۲۷۰میلیارد ریال آغاز می‌شود؛ همچنین کلنگ عملیات اجرایی گازرسانی به خط تغذیه، انتقال و نصب ایستگاهCGS منطقه ویژه اقتصادی گرمسار با اعتباری بالغ بر ۳۷۵ میلیارد ریال نیز در ایام اله دهه مبارکه فجر به زمین زده خواهد شد.

سیدجواد حقیقت حسینی در ادامه با اشاره به ضریب نفوذ گاز در استان، گفت: هم اکنون ۱۰۰ درصد جمعیت شهری و ۹۱ درصد جمعیت روستایی استان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند.

وی با بیان اینکه تاکنون ۲۹۶ روستا با تعداد ۳۹۸۸۴ خانوار روستایی از نعمت گاز بهره مند شده اند، گفت: شرکت گاز استان سمنان حرکت رو به رشد و پرشتابی را در توسعه گازرسانی به اقصی نقاط استان دنبال می کند؛ گازرسانی به روستاهای استان ادامه دارد و طبق تعهد و برنامه های پیش بینی شده عملیات گازرسانی به ۱۲ روستا در سال آتی در دست اقدام می باشد.

مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان در پایان با اشاره به نقش ممتاز گاز طبیعی در افزایش رونق اقتصادی و اشتغال، کاهش میزان آلایندگی و همچنین توانمندسازی ساکنین شهرها و روستاها، گفت: مجموعه گاز استان سمنان تلاش نموده تا با گسترش شبکه‌های گازرسانی و کیفی‌سازی خدمات، موجبات خرسندی و امیدواری آحاد مختلف جامعه را فراهم آورد.

۴۶

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا