کرمانشاه

۵۴۰ مصوبه، حاصل جلسات کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کرمانشاه طی ۹ ماهه امسال

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از کرمانشاه، بهزاد باباخانی امروز در جمع اصحاب رسانه با اشاره به مشکلات تولید کنندگان استان، اظهار داشت: طی ۹ ماهه سال جاری نزدیک به ۷۸ جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در استان برگزار شده و بیش از ۵۴۰ مصوبه در پی داشته است.

وی در توضیح خروجی جلسات و مصوبات، گفت: ۳۱۶ مصوبه از این تعداد اجرا شده و ۱۵۳ مصوبه از آن هم همچنان در حال و پیگیر اجرا و ۷۱ مورد هم اجرا نشده است.

به گفته معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه، ۷۰ مورد از مصوبات در مورد سرمایه در گردش واحدهای تولیدی، ۱۱ مورد در مورد سرمایه ثابت، ۸۳ مورد در مورد استمهال تسهیلات، ۱۴ مورد در خصوص تأمین اجتماعی، ۲۶ مورد امور مالیاتی، ۶۰ مورد مربوط به تأمین انرژی آب و برق بوده و بقیه موارد خارج از این چارچوب، ۱۷۶ مورد بوده است.

وی گفت: علاوه بر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در استان، سازمان‌های همچون جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت و میراث فرهنگی هم  خود ستاد تسهیل دارند و علاوه بر آن به صورت سفر هفتگی به شهرستان‌ها این جلسات برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: برای واحدهای تولیدی از سال ۹۹ به بعد در ۱۱ شهرستان استان معافیت ۲۰ ساله در حوزه صنعت، معدن و خدماتی اعمال خواهد شد.

انتهای پیام/پ


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا