قزوین

۵۵ راه روستایی مسدود شده در استان قزوین بازگشایی شد/ ۴۳ محور روستایی همچنان مسدود است

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از قزوین، جواد حق‌لطفی، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قزوین گفت: به‌دنبال بارش برف و کولاک در روزهای پنج‌شنبه و جمعه، ۹۸ محور روستایی در استان قزوین مسدود شدند که با تلاش و همت بی‌وقفه راهداران، این آمار تا ساعت ۱۹ روز جمعه به ۴۳ راه روستایی کاهش یافته است.

وی اضافه کرد: اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قزوین تا فردا فعالیت خود را جهت بازگشایی کامل محورهای روستایی انجام خواهد داد.

این مسؤول عنوان کرد: به‌دنبال بارش برف در شبانه‌روز گذشته، ۶۸۰ تن ماسه و نمک برای برف‌روبی راه‌های پوشیده از برف در این استان مصرف شد.

وی تصریح کرد: طی بارش برف در محورهای استان قزوین، ۱۲۰ راهدار به‌همراه ۷۰ دستگاه ماشین‌آلات در قالب ۱۰ تیم به ارائه خدمات راهداری پرداختند.

حق‌لطفی با تأکید بر خودداری از سفر در ایام بارش برف از مردم درخواست کرد پیش از سفرهای ضروری نیز از طریق تماس با سامانه ۱۴۱، مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل‌ونقل جاده‌ای، آخرین وضعیت آب و هوا و ترافیک جاده‌ها را دریافت کنند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قزوین هم‌چنین با توجه به لغزنده بودن جاده‌ها، رعایت سرعت مطمئنه و فاصله طولی در رانندگی و همراه داشتن تجهیزات زمستانی به‌ویژه زنجیر چرخ را از دیگر موارد مهم عنوان کرد.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا