خراسان رضوی

۵ اولویت اصلی استاندار جدید خراسان رضوی از نظر نماینده مشهد

حجت‌الاسلام نصرالله پژمان‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد در خصوص اولویت‌های استاندار جدید خراسان رضوی عنوان کرد: موضوعاتی هم اکنون در خراسان رضوی با آن مواجه هستیم مباحث مختلفی است که بخش عمده‌ای از آنها به مسائل اقتصادی است آن برمی‌گردد.  

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: صنعت خراسان رضوی با مشکلاتی در حوزه تولید مواجه است(که طبعا اشتغال در این بخش را هم تحت‌الشعاع قرار داده است) که باید در اسرع وقت بررسی و اقدامات مناسب برای رفع آنها انجام شود، ما نمی‌توانیم به راحتی از کنار این مقوله عبور کنیم و انتظار تولید رقابت‌پذیر را داشته باشیم بنابراین لازم است مشکلات تولیدکنندگان از نزدیک دیده و برطرف شود.

وی با بیان اینکه ثبات در بازار نیز نکته دیگری که باید به آن به صورت یک اولویت مهم پرداخته شود، متذکر شد: اگرچه این موضوع یک مبحث ملی است ولی مسئولین استانی هم می‌توانند در ثبات بازار نقش موثری داشته باشند.

پژمانفر با بیان اینکه بحران آب در خراسان رضوی و مسائل منبعث از آن از دیگر اولویت‌های استاندار جدید است، خاطرنشان کرد: کلانشهر مشهد بعنوان مرکز استان نیز با موضوعاتی درگیر است که انتظار می‌رود استاندار جدید آنها را به صورت جدی‌تری در دستور کار خود قرار دهد.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی افزود: معضلی همچون حاشیه شهر مشهد که البته تا الان اقداماتی برای حل آن انجام گرفته اما لازم است با قوت و تدبیر  بیشتری ادامه یابد.

وی با اشاره به اینکه موضوع زیارت و برنامه ریزی مناسب برای اقتصاد شهر مشهد به‌عنوان یک شهر زیارتی بحث مهم دیگری است که استاندار جدید باید به آن توجه ویژه داشته باشد، خاطرنشان کرد: اقتصاد شهر مشهد با شیوع کرونا دچار مشکل شد و خسارت‌های زیادی چه در مراکز فروشگاهی و چه مراکز اقامتی برای صاحبان مشاغل ایجاد کرد، بنابراین لازم است این موضوع به شکلی مدیریت شو که هم  اقتصاد شهر از این حالت رکود خارج شود هم در عین حال مخاطراتی را متوجه زائران و مجاوران نکند.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا