اخبار ورزشی

۵ روز تا آغاز مسابقات کشتی قهرمانی ۲۰۲۳ جهان؛ سالن اشتارک آره‌نا در قُرُق ایرانی‌ها درمی‌آید؟

۵ روز تا آغاز مسابقات کشتی قهرمانی ۲۰۲۳ جهان؛ سالن اشتارک آره‌نا در قُرُق ایرانی‌ها درمی‌آید؟

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران، سالن چند منظوره اشتارک آره‌نا که ۲۰ هزار نفر جمعیت دارد، تابستان سال ۲۰۰۴ افتتاح شده، سال گذشته میزبان مسابقات جهانی کشتی بود. رقابتی که همه از میزبان آن رضایت داشتند و به بهترین شکل ممکن در زادگاه نناد لالوویچ رئیس اتحادیه جهانی برگزار شد.

درحالیکه قرار بود روسیه میزبان مسابقات جهانی ۲۰۲۳ باشد که آخرین مسابقه جهانیِ پیش از المپیک و اولین مرحله از گزینشی المپیک ۲۰۲۴ پاریس بود، به دلیل محرومیت روسیه، میزبانی از آنها گرفته شده و صربستان جایگزین این کشور شد.

صدرنشینی کشتی مازندران با ۱۰ ملی‌پوش در بلگراد

 

آنها که در ایام همه‌گیری کووید هم میزبان جام‌جهانی کشتی شده بودند، امسال برای دومین سال متوالی، میزبان مسابقات جهانی کشتی هستند. درحالیکه تنها پنج روز تا آغاز مسابقات قهرمانی جهان در بلگراد باقی مانده، به نظر می‌رسد سالن اشتارک آره‌نا امسال در قُرُق ایرانی‌ها درآید.

ایرانی‌های زیادی خواستار حضور در صربستان و تماشای مسابقات از نزدیک شده‌اند که فدراسیون کشتی نیز باتوجه به روابط حسنه با فدراسیون کشتی صربستان، طی جلساتی که با سفارست این کشور و روابط خارجی داشته، خواستار سهولت صدور ویزا برای تماشاگران ایرانی شده است.

مسابقات جهانی ۲۰۲۳ از روز شنبه هفته آینده (۲۵ شهریور) با کشتی آزاد آغاز می‌شود و روز دوم مهر با کشتی فرنگی به پایان خواهد رسید.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا