ایلام

۵ روستا در شهرستان چوار گازدار شدند

عباس شمس‌اللهی شامگاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: ۵ روستا شامل: (بان‌خشک، برجعلی، بانکلولی، طاق‌تاوی و بان‌زیارت) گازدار و در مجموع بیش از ۱۵۰ خانوار از نعمت گاز طبیعی برخوردار شدند.

وی با بیان اینکه از ۵۱ روستای شهرستان چوار، تا‌کنون ۴۶ روستا گاز‌دار شده و عملیات اجرایی گاز‌رسانی به ۳ روستای دیگر در دست اقدام است، افزود: تلاش می‌شود تا دهه فجر امسال مابقی روستاهای دارای قابلیت گازرسانی شهرستان به اتمام برسد و این مهم به منظور خدمات دهی به روستائیان مناطق محروم است و انتظار می‌رود که مردم در مراحل مختلف اجرای عملیات گازرسانی با کارکنان خدوم شرکت گاز همکاری کنند.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با اشاره به اینکه برای گازرسانی به این ۵ روستا بالغ بر ۵۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی شرکت ملّی گاز ایران هزینه شده‌ است، گفت: صعب‌العبور بودن و توپوگرافی سخت مناطق کوهستانی باعث کندی در اجرای عملیات گازرسانی شده‌ بود که با تلاش جهادی کارکنان شرکت گاز و پیمانکاران مجری، این مهم محقق شد. 

وی از ضریب نفوذ ۱۰۰ درصدی گاز در مناطق شهری و ۹۷ درصدی در حوزه روستایی استان خبر داد و افزود: شرکت گاز استان ایلام در طول چند سال گذشته تعداد زیادی از روستاهای استان را گازدار کرده که این میزان حجم عملیات گاز‌رسانی در استان و میزان هزینه‌های تاُمین اعتبار شده پروژه‌های اجرا شده برای آحاد مختلف مردم قابل لمس است.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با بیان اینکه تاکنون بیش از ۵۰۰ روستا در مناطق مختلف استان گازدار شده‌است، افزود:  شرکت گاز استان برنامه‌های مختلفی برای گازدار شدن مناطق مختلف روستایی باقیمانده استان در دست اقدام دارد که در صورت تاُمین اعتبار ریالی از سوی شرکت ملّی گاز ایران، اجرایی خواهند شد.

انتهای پیام/ ۹۷۰۸۰۰


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا