سمنان

۶ پروژه عمرانی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی دامغان در دهه فجر افتتاح خواهد شد

۶ پروژه عمرانی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی دامغان در دهه فجر افتتاح خواهد شد

به گزارش خبرگزاری برگزیده استان سمنان، جلال سلیمانی گفت: پروژه سالن کنفرانس با مبلغ ۱۳۶ میلیارد ریال، پروژه اجرای جدول در فاز توسعه با اعتبار ۵۳ میلیارد و ۶۰۹ میلیون ریال و همچنین اجرای فیبرنوری با هزینه ۱۹ میلیارد و ۳۲۰ میلیون ریال و اصلاح و توسعه شبکه آب با اعتبار بیش از ۸ میلیارد ریال در زمره پروژه‌های قابل افتتاح شهرک صنعتی دامغان به شمار می روند.

وی بیان کرد: حفاری چاه در ناحیه صنعتی تویه‌دروار با اعتبار ۱۳ میلیارد و ۳۷۵ میلیون ریال در دهه فجر سال ۱۴۰۲ افتتاح می شود.

مدیر شهرک‌ها و نواحی صنعتی منطقه دامغان شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان تصریح کرد: ساختمان نگهبانی در ناحیه صنعتی دیباج با مبلغ حدود ۱۰ میلیارد ریال در این ایام به بهره‌برداری خواهد رسید.

مدیر شهرک ها و نواحی صنعتی منطقه مهدیشهر و سرخه شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان گفت: همزمان با چهل و پنجمین بهار انقلاب، هشت پروژه عمرانی و زیرساختی با اعتبار حدود ۱۵۷ میلیارد و ۵۹۹ میلیون ریال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی شهرستان مهدیشهر و سرخه آماده بهره‌برداری است.

محسن خیرخواه افزود: اجرای شبکه روشنایی با اعتبار ۶۳ میلیارد و ۴۴۷ میلون ریال، پروژه آسفالت به مبلغ ۱۴ میلیارد و ۱۹۷ میلیون ریال اعتبار و شبکه گاز با هزینه ۷ میلیارد و ۸۶۲ میلیون ریال در شهرک صنعتی سرخه در این ایام افتتاح می‌شود.

وی بیان کرد: پروژه‌های شبکه روشنایی ، شبگه گاز خدماتی و اجرای زیرسازی و آسفالت در شهرک صنعتی مهدیشهر با مجموع اعتبار بیش از ۱۳ میلیارد ریال همزمان با چهل و پنجمین بهار انقلاب به بهره‌برداری رسید.

خیرخواه ادامه داد: اجرای شبکه داخلی گاز در ناحیه صنعتی فولاد محله با اعتبار ۳۹ میلیارد ریال و حفاری چاه در شهرک صنعتی شهمیرزاد با هزینه ۱۱ میلیارد ریال آماده افتتاح در ایام ال… دهه فجر است.

۴۶

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا