سمنان

۷۴ فرصت سرمایه‌گذاری استان در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری معرفی شد

۷۴ فرصت سرمایه‌گذاری استان در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری معرفی شد

به‌گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران استان سمنان، امیر کرم‌زاده روز سه‌شنبه دوم اسفندماه ۱۴۰۱ در دومین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر مسافران و زائران (فصل زمستان) گفت: شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری فرصت بسیار مناسبی برای معرفی استان با مشارکت سایر دستگاه‌های اجرایی، صنایع‌دستی، هنرهای سنتی استان و بخش خصوصی بود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان با اشاره به اهمیت ماندگاری مسافر بیان کرد: راه‌اندازی بازارچه‌های صنایع‌دستی در ورودی شهرها با همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی در توقف مسافران در شهرها و کاهش تصادفات تأثیرگذار است.

کرم زاده گفت: خدمات‌رسانی مطلوب به مسافران و زائران علی ابن موسی‌الرضا(ع) از اهداف ستاد اجرایی خدمات سفر استان است.

او با اشاره به راه‌اندازی کمپین ۳۰- ۶۰، افزود: با ارائه راهکارهای لازم می‌توان ۶۰ درصد تصادفاتی که در ۳۰ کیلومتری شهرها اتفاق می‌افتد را کاهش داد.

استاندار سمنان نیز در این جلسه گفت: بالاترین افتخار مردم استان سمنان قرار گرفتن در مسیر زائران حضرت علی ابن موسی‌الرضا (ع) است و در این راستا لازم است تلاش شود، با ارائه خدمات مناسب، مدت‌زمان ماندگاری مسافران را افزایش دهیم.

سید محمدرضا هاشمی افزود: با توجه به هم‌زمانی تعطیلات سال جدید و ماه مبارک رمضان، لازم است از اواسط اسفندماه آمادگی لازم برای میزبانی از مسافرین و زائرین را داشته باشیم.

استاندار سمنان با اشاره به جذب گردشگران و ماندگری مسافران، بیان کرد: تابلوها و بنرهای راهنمای گردشگری استان در طول جاده‌های استان برای راهنمایی و استفاده مسافران نصب شود.

هاشمی گفت: نظارت بر رستوران‌ها و مجتمع‌های بین‌راهی و سایر تأسیسات، توسط دستگاه‌های ذی‌ربط به‌طور منظم و دقیق انجام شود.

۴۶

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا