خراسان رضوی

۷۸ درصد جرائم در خراسان رضوی منجر به کشف می‌شود

 به گزارش برگزیده های ایران از خراسان رضوی، سردار ابراهیم قربان زاده جانشین فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی امروز در نشست تودیع و معارفه فرمانده انتظامی خلیل آباد، اظهارکرد: پیشگیری از وقوع جرایم وظیفه تک تک دستگاه‌ها و مردم است، ولی در برخی اوقات به دلیل سهل انگاری رخ می‌دهد که بعد از آن کار پلیس آغاز می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه امروزه بیش از ۹۵ درصد قتل‌ها کشف و مابقی قتل‌ها شناسایی می‌شود، افزدد: وقوع قتل‌ها معمولاً به جز موارد نادر، قتل‌های محله ای، خانگی و یا خانوادگی است.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: روزانه بیش از ۱۵ هزار تماس و مطالبه مردمی از طریق سامانه ۱۱۰ واصل می‌شود که بیش از ۴۰ تا ۵۰ درصد آن منجر به عملیات می‌شود.

سردار قربان زاده با بیان اینکه امروز امنیت پایدار در حد اعلا در استان خراسان رضوی در کنار مرز‌های مشترک وجود دارد، گفت: نیروی انتظامی در نظرسنجی‌ها در رده اول و دوم رضایت‌مندی مردم قرار دارد و ناجا تنهاترین سازمانی است که بیشترین تماس را با مردم دارد‌.

در پایان این مراسم از خدمات ۴ ساله سرهنگ ولی الله غلامی تجلیل و سرهنگ دوم مهدی حسن زاده به عنوان فرمانده انتظامی شهرستان خلیل آباد معرفی شد.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا