سلامت

۸۰۰ گروه جهادی خادمان راهیان‌نور در دوران کرونا به کمک مدافعان سلامت شتافتند

به گزارش برگزیده های ایران سردار نادر ادیبی روز پنجشنبه در جریان سی و پنجمین همایش روسای اورژانس کشور در آبادان، در جمع خبرنگاران افزود: ستاد راهیان نور در ۲ سال گذشته با شیوع کرونا، سفرهای کاروانی خود را لغو کرد و با حضور در کنار مدافعان سلامت، برای قطع زنجیره انتقال کرونا در کشور تلاش زیادی داشت.

وی بیان کرد: مجموعه راهیان نور تمامی امکانات خود را در اختیار ستاد ملی مدیریت کرونا قرار داد و در این مدت بیش از ۱۰۰ هزار نفر نیز به صورت جهادی در کنار مدافعان جبهه سلامت بودند.

دبیر ستاد مرکزی راهیان نور گفت: با توجه به نیاز کشور در دوران شیوع کرونا به مراکز قرنطینه، چندین مرکز و اردوگاه راهیان نور در ۲ سال گذشته به مرکز قرنطینه بیماران تبدیل شدند.

سردار ادیبی بیان کرد: این ستاد برای کمک به مردم تشکیل شده و همان رسالتی را برای خود متصور است که رزمندگان در دفاع مقدس انجام دادند و سپر بلای مردم شدند.

وی با بیان اینکه اکنون همه مراکز اسکان راهیان نور در آماده باش کامل هستند، ادامه داد: مردمی که قصد دارند به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس سفر کنند می‌توانند با خودرو شخصی یا کاروان‌ به این مناطق رفته و از خدمات ستاد راهیان نور استفاده کنند ضمن اینکه شیوه‌نامه‌های سختگیرانه نیز برای مراقبت از افراد هنگام اعزام در نظر گرفته‌ شده است.

شهید سلیمانی رسالت محور بود

دبیر ستاد مرکزی راهیان نور با اشاره به اینکه شهید سلیمانی رسالت محور بود و این رسالت زمان، مکان و لباس نمی‌شناسد افزود: آنچه برای شیهد سلیمانی مهم بود انجام تکلیف الهی و حرکت ایران اسلامی در مسیر ائمه اطهار(ع) بود که خروجی آن امروز مکتب حاج قاسم است.

سردار ادیبی با بیان اینکه سردار سلیمانی از ابتدای پیروزی انقلاب تا زمان شهادت در حال جهاد و تلاش خستگی ناپذیر بود، گفت: شهید سلیمانی با غیرت و همتی که داشت هرگاه و هرجا مظلومانی را می‌یافت که نیاز به کمک دارند در صحنه فداکاری حاضر می‌شد و این مجاهدت و حمایت از مظلومان سبب شد که همواره از پایگاه مردمی و محبوبیت بالایی در بین مردم منطقه و جبهه مقاومت برخوردار باشد.

وی ادامه داد: سردار سلیمانی به گونه‌ای عمل کرد که هم سربازانش و هم مردم عادی به او عشق می‌ورزیدند؛ ذره‌ای غرور و خود بزرگ‌ بینی در وجود او احساس نمی‌کردند و تواضع سردار برای آنها ارزشمند بود.

سردار ادیبی با بیان اینکه بصیرت و روشنفکری مردم در خلق حماسه ۹ دی برخاسته از مکتب شهدا بود، گفت: ۹ دی ماه روزی بود که کاسه صبر مردم لبریز شد و اقیانوس حضور مردم همیشه در صحنه ایران بار دیگر پرونده  افراد ضد انقلاب را در هم پیچید.

سی‌وپنجمین همایش ۲ روزه روسای اورژانس کشور از روز چهارشنبه در اردوگاه میثاق آبادان آغاز شده است.

بنا به گفته دبیر ستاد مرکزی راهیان نور، حرکت کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی دوران هشت سال دفاع مقدس از نوروز آینده از سر گرفته می‌شود.

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا