کهگیلویه و بویراحمد

۸۱ کودک بد سرپرست و بی سرپرست گچسارانی تحت حمایت بهزیستی قرار دارند

به گزارش برگزیده های ایران از گچساران عزیز اله دیلمی در بازدید از خانه فرشتگان شهرستان اظهار کرد: مرکز خانه فرشتگان شهید حسین درخشان پور در گچساران تنها مرکز نگهداری دختران ۶ الی ۱۸ سال در استان کهگیلویه و بویراحمد با کمک خیران فعال است.

 

وی بیان کرد: با تشکیل این مرکز جلو بیشتر آسیب های اجتماعی و روانی به دختران بی سرپرست، بد سرپرست و خیابانی گرفته شده است.

 

رئیس بهزیستی گچساران تصریح کرد: این شهرستان به بام‌نفتی ایران معروف شده و با وجود دو قوم لر و ترک و اقوام دیگر با همدلی و صمیمت و هم نوع دوستی که در کهگیلویه وبویراحمد زبانزد می باشد، در کنار هم زندگی می کنند.

 

دیلمی عنوان کرد: در حال حاضر ۸۱ کودک  بد سرپرست و بی سرپرست در گچساران تحت حمایت بهزیستی شهرستان قرار دارند.

وی گفت: ۳۰ کودک دیگر نیز پشت خط تایید و برخورداری از حمایت در این شهرستان قرار دارند.

 

رئیس بهزیستی گچساران‌خاطر نشان کرد: مرکز نگهداری پسران در این شهرستان وجود ندارد که امید می رود در آینده نزدیک با کمک خیرین این مرکز راه اندازی شود.

دیلمی بیان کرد: رفتار بسیار خوب مسئولان بهزیستی به ما انگیزه می دهد تا بتوانیم با جدیت و پشتکار بیشتری به کار خود ادامه دهیم.

به گزارش برگزیده های ایران مدیر کل امور کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور ازخانه فرشتگان شهید حسین درخشان پور در گچساران تنها مرکز نگهداری دختران ۶ الی ۱۸ سال در استان کهگیلویه و بویراحمد بازدید کرد.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا