اجتماعی

۸۸۰۰ کلاس درس ناایمن در تهران داریم

۸۸۰۰ کلاس درس ناایمن در تهران داریم

– اخبار اجتماعی –

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برگزیده های ایران، حمیدرضا خان‌محمدی؛ رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با اشاره به ۸۸۰۰ کلاس درس ناایمن در تهران گفت: برای تکمیل ساخت ۸۹۰۰ مدرسه نیمه‌تمام نیز به ۲۰ هزار میلیارد تومان نیاز داریم.

وی ادامه داد: مولدسازی املاک مازاد آموزش و پرورش برای ساخت مدارس جدید مدنظر است.

خان‌محمدی افزود: در سال گذشته تعهدات خیران از ۳۴۰۰ میلیارد تومان به ۷ هزار میلیارد تومان رسیده است.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور درباره تخصیص بودجه از محل صندوق ذخیره ارزی برای حذف مدارس تخریبی گفت: این اعتبار زمانی تخصیص می‌یابد که درآمدهای نفتی تحقق یابد اما به دلیل تحریم‌ها این موضوع محقق نشد و همچنان ۱۹ درصد مدارس ناایمن هستند.

هشدار درباره بدون مدرسه ماندن ۱۰۰۰۰۰ دانش‌آموز

حذف مدارس کانکسی بالای ۱۰ دانش‌آموز تا سال ۱۴۰۳

وی متذکر شد: تا پایان سال ۱۴۰۳ مدارس کانکسی بالای ۱۰ دانش‌آموز را حذف خواهیم کرد و در یک سال اخیر ۷۴۹ کلاس درس کانکسی جمع‌آوری شده است.

خان‌محمدی درباره پروژه‌های نیمه‌تمام مدرسه‌سازی بیان کرد: ۸۹۸۷  مدرسه نیمه تمام داریم که از این تعداد ۲۵۲۴  مربوط به خیران است و تا زمانی که ساخت مدارس نیمه‌تمام تکمیل نشود، پروژه جدیدی آغاز نمی‌شود‌.

وی افزود: در منطقه بهارستان استان تهران، تراکم دانش‌آموزی بسیار بالا است و به خیران گفته‌ایم پروژه‌های نیمه‌تمام را تکمیل کنید. اعتبار ما برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام، ۴۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار است اما پیش بینی می‌کنیم به ۲۰ هزار میلیارد تومان نیاز باشد.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا