چهارمحال و بختیاری

۸۹ طرح در شهرستان شهرکرد با اشتغالزایی برای ۶۴۷ نفر بهره برداری شد

۸۹ طرح در شهرستان شهرکرد با اشتغالزایی برای ۶۴۷ نفر بهره برداری شد

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران استان چهارمحال وبختیاری ،سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار با اشاره به طرح های دهه فجر شهرستان شهرکرد اظهار داشت: برای اجرای این طرح‌ها با ۱۲ کاربری ۶ هزار و ۱۶۰ میلیارد ریال از ردیف‌های مختلف بودجه‌ای تامین و هزینه شده است.

علی حیدری افزود: با افتتاح و بهره‌برداری این طرح‌ها از سوی ۳۱ دستگاه اجرایی زمینه اشتغال مستقیم ۶۴۷ نفر در شهرستان شهرکرد فراهم شد.

وی به مهمترین این طرح ها اشاره کرد و گفت: راه‌اندازی و ارتقای ۱۲ سایت تلفن همراه، ساختمان پارک علم و فناوری، ساختمان شهرداری منطقه ۲ شهرکرد، ارتقای ظرفیت حمل و نقل عمومی شهرکرد، مسکن مددجویی، ساختمان اداری بنیاد نخبگان، مرکز ورزشی، اقامتگاه‌های بوم‌گردی و گلخانه از مهم‌ترین این پروژه‌ها به‌شمار می‌رود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری همچنین از آغاز عملیات اجرایی ۲۳ طرح عمرانی در این شهرستان خبر داد و گفت: برای اجرای این طرح‌ها با اشتغال‌زایی ۳۶۱ نفر سه هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

حیدری افزود: اجرای شبکه‌های جمع‌آوری فاضلاب، توسعه اورژانس بیمارستان آیت‌الله کاشانی، کتابخانه نابینایان رودکی شهرکرد و تعدادی پروژه مدیریت شهری از مهم‌ترین طرح کلنگ‌زنی شهرستان شهرکرد در دهه فجر انقلاب اسلامی سال‌جاری به‌شمار می‌رود.

۴۶

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا