خراسان رضوی

۸ زندانی جرایم مالی در سبزوار آزاد شدند

به گزارش برگزیده های ایران از مشهد به نقل از روابط عمومی سازمان زندان‌ها، رمضانعلی سیدآبادی اظهار کرد: هشت زندانی جرایم مالی در سبزوار به همت واحد مددکاری زندان و کمک نیکوکاران آزاد شده و به آغوش خانواده‌های خود بازگشتند.

رئیس اداره زندان سبزوار افزود: آزادی این زندانیان همزمان با هفته وحدت و سالروز میلاد فرخنده نبی اکرم اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) و ششمین اختر تابناک امامت و ولایت حضرت امام جعفر صادق(ع) صورت گرفت.

وی ادامه داد: مجموع بدهی این زندانیان افزون بر یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال بود که با پیگیری واحد مددکاری با پرداخت ۴۰۰ میلیون ریال موجبات رهایی آن‌ها فراهم شد.

سیدآبادی گفت: خردادماه امسال نیز در مرحله هفتم اجرای طرح «نذر هشتم» در خراسان رضوی، هشت زندانی جرایم غیرعمد در این شهرستان با کمک خیران و نمازگزاران مساجد به آغوش خانواده‌های خود بازگشتند.

رئیس اداره زندان سبزوار افزود: برای آزادی این زندانیان نیز یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال از سوی خیران و نمازگزاران مساجد شهرستان سبزوار کمک شد.

وی ادامه داد: ارتباط زندانیان آزاد شده با امامان جماعت مساجد محلات برقرار می‌شود تا از این طریق علاوه بر افزایش علاقه‌مندی آن‌ها به معارف اسلامی، وضعیت اشتغال آن‌ها نیز پیگیری شود.

انتهای پیام/ ۷۰۰۵۱


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا