آذربایجان غربی

۹۲۱۰ میلیارد ریال پروژه راهداری در آذربایجان‌غربی افتتاح خواهدشد

۹۲۱۰ میلیارد ریال پروژه راهداری در آذربایجان‌غربی افتتاح خواهدشد

به گزارش برگزیده آذربایجان‌غربی، ایرج دست نشان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان‌غربی با اعلام این خبر گفت: در دهه فجر امسال ۱۱۰ پروژه با اعتباری بالغ بر هزار میلیارد تومان در سطح استان بهره برداری یا کلنگ زنی خواهد شد.

وی افزود: با توجه به اینکه یکی از دغدغه‌های اصلی شهروندان در سطح استان لکه گیری و روکش آسفالت محورهای مواصلاتی است، در قالب پروژه‌های دهه فجر آسفالت و روکش ۶۱ کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان به بهره‌برداری خواهد رسید و ۲۲ پروژه نیز کلنگ زنی خواهد شد.
دست نشان خاطر نشان کرد: همچنین ۳۷ پروژه در حوزه بهسازی راه‌های روستائی نیز در دهه فجر با اعتباری بالغ بر ۳۱۰ میلیارد تومان و به طول ۱۱۱ کیلومتر بهره‌برداری و کلنگ زنی خواهدشد و کلنگ‌زنی ۲ پروژه اداره فنی و نظارت و افتتاح دو پروژه مرکز مدیریت راه‌ها به منظور افزایش سطح دسترسی به جاده ها و هوشمندسازی سیستم های حمل و نقل جاده‌ای افتتاح خواهد شد.
وی یادآور شد: با توجه به ضرورت حذف نقط حادثه خیز استان، در ایام دهه فجر پروژه حذف ۵ نقطه حادثه خیز استان و ۶ پروژه دیگر نیز در راستای ایمن‌سازی راه‌ها و حریم افتتاح خواهد شد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان‌غربی گفت: با توجه به فرسودگی ابنیه فنی و با تلاش راهداران استان در سال جاری ۲۲ پروژه ابنیه فنی استان نیز آماده افتتاح و بهره برداری شده که به تفکیک شامل ۱۷ پروژه افتتاح و ۵ پروژه کلنگ زنی است.

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا