لرستان

۹۲ سارق و خرده فروش مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند

۹۲ سارق و خرده فروش مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند

به گزارش برگزیده لرستان ،سردار ” یحیی الهی در تشریح این خبر بیان کرد : در اجرای تدابیر و رهنمودهای سردار فرمانده انتظامی فراجا مبنی بر اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی به منظور پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز، با حضور عوامل انتظامی استان، چندین مرحله عملیات ضربتی جداگانه در سطح حوزه استحفاظی و نقاط جرم خیز استان اجرا شد .

وی افزود: در اجرای این طرح ۴۲ قبضه سلاح شکاری و ۹ قبضه سلاح جنگی به همراه ۴۹۹ عدد انواع فشنگ کشف و در این رابطه ۳۱ متهم دستگیر شد .

سردار الهی دستگیری ۷۰ خرده فروش و کشف ۱۶ کیلو و ۵۰۴ گرم انواع مخدر، دستگیری ۲۲ سارق و یک مالخر و کشف اموال مسروقه شامل : ۵ دستگاه خودرو، تعداد ۵ دستگاه موتورسیکلت و کشف ۳۱ فقره سایر انواع سرقت از دیگر توفیقات انتظامی این طرح دانست و گفت : کشف ۳ میلیارد و ۴۶۳ میلیون ریال کالای قاچاق و دستگیری ۷ نفر در این رابطه و توقیف ۸ دستگاه خودرو سبک قاچاق بر ( شوتی) ، دستگیری ۷۸ محکوم فراری و مجلوب تحت تعقیب مراجع قضائی ، انتظامی و غیره از دیگر نتایج این طرح بود .

فرمانده انتظامی استان لرستان در خاتمه ضمن قدردانی از همکاری خوب شهروندان با پلیس در اجرای طرح های مختلف انتظامی، از آنان خواست؛ هرگونه موارد مشکوک از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس گزارش نمایند .

۴۶

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا