آذربایجان غربی

۹۴ راه روستایی طی بارش های اخیر در آذربایجان غربی مسدود شد

به گزارش برگزیده های ایران از ارومیه، به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری آذربایجان‌غربی ارسلان شکری در خصوص آخرین وضعیت راه‌های استان در پی بارش برف اظهار داشت: بر اساس گزارش‌های رسیده تاکنون راه روستایی ۹۴ روستا در سطح استان شامل، شهرستان تکاب ۵ راه روستایی شهرستان پیرانشهر ۱۵ راه روستایی، چالدران ۲۰ محور روستایی، شهرستان خوی ۱۰ محور روستایی، شهرستان سلماس ۴۰ محور روستایی و شهرستان مهاباد ۴ محور روستایی مسدود است.

وی با بیان اینکه تلاش شبانه روزی راهداران برای برف روبی و نمک پاشی تمام محورهای برفگیر و بازگشایی محورهای روستایی مسدودی استان ادامه دارد، افزود: راهداران راهدارخانه ۱۴ شهید بخش سیلوانای شهرستان ارومیه نیز دیشب و بامداد امروز با باز گشایی روستای قرایی این بخش توانستند به یک خانم باردار جهت امداد رسانی کمک کنند.

مدیر کل راهداری آذرباجان‌غربی یادآور شد: بر اساس گزارشات رسیده از راهداران آخرین وضعیت راه‌های استان تا این لحظه بارش در کلیه شهرستان‌ها و راه‌های استان به صورت خفیف، محور تمرچین کولاک، بارش شدید در حوزه پیرانشهر، نقده، مهاباد، اشنویه و سردشت و کولاک در محور روستایی آق اطاق شهرستان تکاب را نشان می‌دهد.

وی اضافه کرد: تمام راه‌های اصلی و فرعی باز و تردد برقرار است و توصیه اکید می‌شود از ترددهای های غیر ضرور در محورهای برف گیر خودداری شود و در صورت لزوم به تردد حتماً وسایل ایمنی، خوراک، پوشاک گرم و در محورهای کوهستانی به علت کولاک همراه داشتن زنجیر چرخ الزامی است.

شکری تاکید کرد: قبل از سفر از طریق شماره ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل ون قل جاده‌ای استان آذربایجان غربی حتماً از وضعیت محورها و شرایط جوی با خبر شوید.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا