اصفهان

۹ دی روز بر هم زدن ائتلاف پیچیده دشمن با مهره‌های داخلی بود

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از اصفهان، حجت‌السلام حسین طیبی‌فر جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه، در اجتماع مردمی یوم‌الله ۹ دی اظهار داشت: ایام فاطمیه، سالگرد شهادت سردار رشید اسلام و ۹ دی است؛ ۹ دی که مردم ولایت‌مدار اصفهان قبل از دیگر استان‌ها حرکتی را آغاز کردند که باعث تثبیت انقلاب و ضربه زدن به دشمنان شد و این اقدام برای دشمن بسیار سنگین بود.

وی با اشاره به داستانی از زهرا(س) تأکید کرد: فاطمه زهرا از درب مسجد وارد شد و صحنه‌ای را مشاهده کرد که ایشان را بسیار ناراحت کرد و در روایات آمده ناله‌ای کردند که از تمام وجودشان بیرون می‌آمد؛ وقتی حضرت زهرا وارد مسجد شدند دیدند جمعی از انصار و مهاجرین به دور شخصی که به جای حضرت علی(ع) آمده بود حلقه زدند.

طیبی‌فر عنوان کرد: حضرت زهرا شکافته شدن قلب همسرش، خون شدن جگر و بالای نیزه رفتن سر پسرش را در همین صحنه دید زیرا اگر این افراد به دنبال حضرت علی(ع) بودند هیچگاه این اتفاقات نمی‌افتاد؛ در آن صحنه خواص و شمشیر زنان پیامبر دور دیگری نشستند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه یادآور شد: این ناله حضرت زهرابرای امروز و همیشه تاریخ بلند است، هرگاه دیدیم برخی خواص که به واسطه اسلام و انقلاب اسمی پیدا کردند بر سر سفره بیگانه نشستند و حرف آنان را تکرار کردند بدانیم صدای حضرت زهرا بلند است و در تاریخ می‌پیچد.

وی اظهار کرد: فتنه‌گرانی که باعث ایجاد فتنه شدند نان انقلاب را خوردند و بر سر سفره انقلاب نشستند، از شمشیر زنان دوران امام بودند و اما ناگهان صدای گوساله سامری از سمت غرب بلند شد به دنبال آن رفتند.

طیبی‌فر گفت: افرادی که روزی مستجاب‌الدعوه بودند در سال ۸۸ با سقوط‌شان دست نوازش بر صورت فتنه‌گران کشیدند، کسانی که روزی لقب سیف الاسلام را از امام گردند سیف و شمشیرشان را برای نابودی میراث بزرگ امام درآوردند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه بیان داشت: ۹دی خروشی همگانی بود؛ هیچ‌گاه نباید فتنه‌گران را فراموش کرد و طبق سخن رهبر معظم انقلاب فتنه خط قرمز نظام است.

وی خاطرنشان کرد: ۹ دی یکی از قله‌های انقلاب، برخاسته از بصیرت، شناخت موقعیت و حضور در عرصه، حرکتی متکی بر ایمان و اراده الهی، برهم زدن ائتلاف پیچیده دشمن با مهره‌های داخلی، پافشاری مردم بر ارزش‌هایشان، ناکامی دشمن در مسیر انقلاب‌های زنگی، برملا سازی پیوند دشمنان انقلاب با مهره‌های داخلی، درک دشمن از پیوند مستحکم مردم با ولایت و حرکتی فراجناحی دوست‌داران انقلاب است.

طیبی‌فر اظهار داشت: برخی در جریان فتنه لیدر بودند؛ فتنه مانند تئاتر است که برخی کارگردان،برخی هنرپیشه و برخی سیاهی لشکر بودند؛ فتنه کارگردان داشت و مربوط و محدود به سال ۸۸ نبود.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه تأکید کرد: در سال ۷۸ امتحان کردند، در آن سال خسارت‌هایی وارد کردند و به دیدار مدیر انقلاب‌های مخملی در دنیا رفتند؛ جین شارپ نیز برنامه نویس این داستان بود.

طیبی‌فر عنوان کرد: فتنه ۸۸ بحث انتخابات نبود و ۵ ماه پیش از شروع آن عده‌ای در خطبه‌های نماز جمعه سخن از تقلب گفتند، بر سر صندوق‌های رای گفتند اگر فرد مورد نظر رای نیاورد تقلب شده است.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: از رئیس دفتر رئیس جمهور که پرسیدند تقلب چیست، گفت رمز عملیات است؛ از چندین سال قبل دوره‌های آموزشی برای افراد گذاشتند و تمام این موارد حتی پیش از مشخص شدن کاندیداها بود.

وی یادآور شد: دشمن از رابطه ولایی مردم با ولی امرشان، از رابطه مردم ولایت‌مدار با اهل بیت غافل بود؛ ۸ماه کشور را به آشوب کشیدند و آرامش را از مردم گرفتند و در روز عاشورا کار اصلی خود را انجام دادند.

طیلی‌فر گفت: آنجایی که مطیع امر رهبر بودیم موفق بودیم؛ برخی تحریم‌هایی که رخ داد از تحریم‌های نظامی بیش‌تر بود؟امروز توانمندی نیروهای نظامی‌مان به جایی رسیده که عربده کشان دنیا وقتی رزمایشی از ایران دیدند گفتند علیه جمهوری اسلامی عملیات می‌کنیم اما خودشان کنار کشیدند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه اظهار داشت: با وجود مشکلات، مردم ۹ دی‌‌ حرکت جدیدی آغاز کردند؛ همه باید حرکت کنیم تا خادم مردم بودن اثبات شود، حکمت برای مردم است و نیاز است هر مسؤول خود را خادم و خدمتگزار مردم بداند و اگر این اتفاق بیفتد بسیاری از مشکلات با حمایت‌های مردم و کار و پیگیری مسؤولان نتیجه خواهد داد.

وی ادامه داد: مردم در ۹ دی به موقع حرکت کردند و سخن رهبر معظم انقلاب را شنیدند؛ عده‌ای نادانسته وارد فتنه شدند اما متوجه شدند فتنه‌گران با دین مردم مشکل دارند و در ادامه همین، حادثه‌ای در ۹ دی آفریدند که دشمن را ضعیف و ناامید کردند.

طیبی‌فر بیان‌ داشت: ۹دی باید بماند تا همیشه ۹ دی‌ای‌ها بدانند در صحنه‌هایی که اسلام نیاز دارد حضور داشته باشند تا انقلاب از این پیچ سخت عبور کند و به دست صاحب اصلی‌اش برسد. 

انتهای پیام/۶۳۱۲۵/آ


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا