کرمان

۹ دی پیام ایستادگی ملت در مسیر تحقق آرمان‌های انقلاب را به جهان مخابره کرد

به گزارش برگزیده های ایران از کرمان، حجت‌الاسلام میثم تارم امروز در تجمع دشمن‌شکن مردم جیرفت در نهم دی‌ماه  روز بصیرت و میثاق امت با ولایت اظهار کرد: ۹ دی روزی بسیار بزرگ و پرافتخار در نظام جمهوری اسلامی ایران است و فتنه‌ای که همه معاندین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای فروپاشی انقلاب اسلامی در آن دست به دست هم داده بودند، در این روز خنثی شد.

امام جمعه جیرفت ادامه داد: رهبری، ماه‌ها قبل از انتخابات هشدار داده و به مسؤولان و مردم وجود فتنه‌ای بزرگ را گوشزد کردند.

تارم با بیان اینکه دشمن برای هر گزینه‌ای طرح و برنامه‌ای حساب شده تدوین می‌کند و اجرای آن بعضی، سال‌ها طول می‌کشد، افزود: کسانی که سال‌های سال از انتصاب به امام راحل و شهدا محبوبیت کسب کرده‌اند در صورت گرایش به دشمن، بهترین مهره برای آنها هستند.

وی عنوان کرد: دشمن در فتنه ۸۸ برخی از این مهره‌ها را به‌کار گرفت و بر تقلب خیالی در انتخابات تاکید کرده و راهکارهای عقلایی و منطقی رهبر معظم انقلاب را نپذیرفتند.

امام جمعه جیرفت بیان کرد: دلیل اصرار بی‌دلیل بر ابطال انتخابات آن بود که موجب بی‌اعتمادی مردم نسبت نظام و ناظران و زیرسوال رفتن تمامی انتخابات کشور می‌شد که استقلال کشور نابود و زمینه نفوذ حداکثری دشمن در کشور فراهم می‌آمد.اما هوشیاری رهبر مانع از تحقق اهداف شوم فتنه‌گران شد.

وی تصریح کرد: حمایت دشمنان خود گواهی بر انحراف و حرکت در مسیر نادرست است، اما فتنه‌گران توبه نکرده و بر مسیر غلط خود پافشاری کردند که منجر به اهانت به مقدسات شد.

تارم ابراز کرد: ملت انقلابی خونش به جوش آماده و حماسه بزرگ نهم دی‌ماه را خلق کرد تا نقطه عطفی در حوادث باشد و توطئه‌ فتنه‌گران برای همگان آشکار شود.این حماسه که از بصیرت مردم سرچشمه گرفته بود، پیام ایستادگی ملت ایران در مسیر تحقق آرمان‌های انقلاب و نظام اسلامی را به جهان مخابره کرد.

وی خاطرنشان کرد: برخی از خواص نیز در این برهه از سیل خروشان مردم عقب مانده و چهره واقعی‌شان هویدا شد.

 مردم در ۹ دی به عشق ولایت معادلات دشمن را بر هم زدند

حجت‌الاسلام محمدحسین شاهمرادی مسؤول تعلیم و تربیت سپاه ثارالله استان کرمان در جمع مردم کوهبنان اظهار کرد: دشمن در فتنه ۸۸ حرمت شکنی کرد؛ در حالی که گروهی از ماهها قبل کمیته صیانت از آرا را  تشکیل دادند البته ۸۵ درصد مردم در آن سال در کنار صندوق‌های رای آمدند.

وی تصریح کرد: فتنه‌گران با شعار تقلب وارد صحنه شدند وقاحت را افزایش دادند در مقابل سعه‌صدر مردم شاهد آتش کشیدن خیمه‌ها ، پرچم‌های اباعبدالله (ع)، حمله به مسجد و…. توسط فتنه‌گران بودیم.

حجت الاسلام شاهمرادی ادامه داد: فتنه ۸۸ مصادف با عاشورا بود لذا در حرکتی خود جوش و انقلابی مردم به صحنه آمدند و حماسه‌ای عظیم ایجاد کردند و تمام معادلات جهان را بر هم زدند.

وی یادآور شد: نهم دی معادلات دشمن را بر هم زد چون مقام معظم  رهبری در دل مردم جای داشت و فتنه‌گران جایی در بین مردم نداشتند.

فتنه ۸۸ هزینه سنگینی برای نظام داشت

محمد محمدزاده امام جمعه شهرستان بافت در مراسم بزرگداشت ۹ دی با اشاره به ویژگی‌های انسان‌های دارای  بصیرت اظهار داشت :مهمترین ویژگی حاج‌قاسم ولایت‌مداری بود و ارزش انسان‌ها به ایمان، تقوا  و بودن عملی در خط ولایت است.

امام جمعه شهرستان بافت با بیان اینکه ۹ دی روز تجلی معجزه الهی بود، عنوان کرد: دشمن سرمایه‌گذاری زیادی در فتنه ۸۸ انجام داد تا مثل سایر کشورها انقلاب مخملی را ایجاد کند و با رهبری مقام معظم رهبری نقشه‌های دشمن نقش بر آب شد و دشمن شکست سنگینی خورد.

وی گفت : فتنه ۸۸ برای نظام هزینه سنگینی داشت و تحریم سنگینی که بر کشور هست، بعد از همان فتنه  به وجود آمد.

محمدزاده عنوان کرد: اگرچه گرانی و مشکلات است و دشمن هیچ‌گاه دست از توطئه برنمی‌دارد، اما مردم پای نظام ایستاده‌اند.

انتهای پیام/۳۳۸۸/ب


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا