البرز

‍ ‍ کشف بیش از ۱۹۱ فقره سرقت در فردیس

کامران ملکی، فرمانده انتظامی شهرستان فردیس، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردیس، گفت: در راستای برخورد با هنجارشکنان و مخلان امنیت و همچنین ارتقاء احساس امنیت در بین شهروندان این طرح اجرا شد که طی آن ۳۷نفر سارق اموال شناسایی، دستگیر و بیش از ۱۹۱ فقره انواع سرقت کشف شده است.

این مقام انتظامی با اشاره به نقش مثبت راه اندازی کمپ ماده ۱۶ در کاهش حضور معتادان متجاهر در سطح معابر وخیابان‌ها، گفت: در اجرای طرح فوق، بیش از ۳۰فروشنده خرد مواد مخدر در سطح شهرستان دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آن ها بیش از ۶۴ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شد.

سرهنگ ملکی با اشاره به کشف ۱۶ دستگاه خودرو و ۶۴ قلم لوازم داخل خودرو از مخفیگاه متهمان دستگیر شده، گفت: به دلیل حجم قابل توجه کشفیات این طرح، هنوز ارزش ریالی اموال مسروقه تعیین نشده است.

وی افزود: دستگیری ۱۴ نفرمجرم سایبری که با انواع شگردهای اینترنتی مبادرت به تخلیه کارت‌های بانکی و سوء استفاده از اطلاعات خصوصی شهروندان می کردند نیز از دستاوردهای این طرح سه روزه است.

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس در پایان با هشدار به سارقان، اوباش و مخلان امنیت، خاطرنشان کرد: پلیس شهرستان فردیس با رصد فعالیت اوباش و مجرمین در مناطق مختلف شهرستان و با اجرای مستمر و قدرتمند طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی اجازه عرض اندام به مخلان امنیت را نخواهد داد.

انتهای پیام/ج


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا