Categories: البرز

‍ ‍ کشف بیش از ۱۹۱ فقره سرقت در فردیس

کامران ملکی، فرمانده انتظامی شهرستان فردیس، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردیس، گفت: در راستای برخورد با هنجارشکنان و مخلان امنیت و همچنین ارتقاء احساس امنیت در بین شهروندان این طرح اجرا شد که طی آن ۳۷نفر سارق اموال شناسایی، دستگیر و بیش از ۱۹۱ فقره انواع سرقت کشف شده است.

این مقام انتظامی با اشاره به نقش مثبت راه اندازی کمپ ماده ۱۶ در کاهش حضور معتادان متجاهر در سطح معابر وخیابان‌ها، گفت: در اجرای طرح فوق، بیش از ۳۰فروشنده خرد مواد مخدر در سطح شهرستان دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آن ها بیش از ۶۴ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شد.

سرهنگ ملکی با اشاره به کشف ۱۶ دستگاه خودرو و ۶۴ قلم لوازم داخل خودرو از مخفیگاه متهمان دستگیر شده، گفت: به دلیل حجم قابل توجه کشفیات این طرح، هنوز ارزش ریالی اموال مسروقه تعیین نشده است.

وی افزود: دستگیری ۱۴ نفرمجرم سایبری که با انواع شگردهای اینترنتی مبادرت به تخلیه کارت‌های بانکی و سوء استفاده از اطلاعات خصوصی شهروندان می کردند نیز از دستاوردهای این طرح سه روزه است.

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس در پایان با هشدار به سارقان، اوباش و مخلان امنیت، خاطرنشان کرد: پلیس شهرستان فردیس با رصد فعالیت اوباش و مجرمین در مناطق مختلف شهرستان و با اجرای مستمر و قدرتمند طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی اجازه عرض اندام به مخلان امنیت را نخواهد داد.

انتهای پیام/ج


admin

Recent Posts

تهران قدیم | این ساختمان یک روزهایی بلندترین بنای ساخته شده در تهران بود/ عکس

عکس زیر از مجموعه آثار محمود پاکزاد مربوط به ساختمان شمس‌العماره است که در سال…

13 ساعت ago

شهرداری شعار”زنده باد درخت” می دهد اما در سال هزار میلیارد تومان از قطع درختان درآمد کسب می کند

درست در روزهایی که شهرداری تلاش می‌کند بر اقدامات خود در حوزه افزایش فضای سبز…

13 ساعت ago

گزارش یک جنایت فجیع / دختر۱۰ساله چگونه دوستش را با چاقو کشت؟

ساعت 17 جمعه 11 اسفند سال گذشته، مردی افغانستانی با مراجعه به پلیس از ناپدید…

13 ساعت ago

کیفیت هوای تهران در چه وضعی است؟

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، میانگین کیفیت هوای پایتخت هم‌اکنون (۲۰ اردیبهشت)…

13 ساعت ago