چهارمحال و بختیاری

۱۳۵۰ خودرو در چهارمحال و بختیاری اعمال قانون شد/ وجود ۵۳ نقطه حادثه‌خیز در سطح استان

به گزارش برگزیده های ایران از شهرکرد، ایرج حسین‌پور ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه چهارمحال و بختیاری، گفت: در ۹ ماهه ابتدایی امسال ۳۵ هزار خودرو در استان شماره‌گذاری شده است.

رئیس پلیس راه چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در همین بازه زمانی یک هزار و ۳۵۰ خودرو به دلیل حرکت مارپیچ خودرو به پارکینگ منتقل و اعمال قانون شده است.

وی با اشاره به اینکه اصلی‌ترین علت تصادفات عدم توجه به جلو و اطراف راننده بوده است، افزود: کمترین میزان تصادفات منجر به فوت ما در شهرستان‌های لردگان، اردل، کیار، کوهرنگ، سامان، بن و خانمیرزا بوده است.

حسین‌پور اضافه کرد: ۵۳ نقطه حادثه‌خیز در شهرهای استان وجود دارد که بیشتر این نقاط به‌صورت محدوده هستند.

وی عنوان کرد: هم‌اکنون ۱۴ نقطه حادثه‌خیز استان در محدوده شهرها آشکارسازی شده است تا اگر غریبه‌ای وارد استان شد این نقاط را بشناسد.

رصد هوشمند ترافیک در ۷ تقاطع شهرکرد

رییس پلیس راه چهارمحال و بختیاری با اشاره به ایجاد ترافیک و پارک دوبل در محدوده مراکز درمانی، توضیح داد: صنوف مزاحم و نیمه‌مزاحم مشکل دیگری است که در برخی مناطق مانند فناوران و خیابان خواجه نصیر سبب برهم خوردن نظم و آزار و اذیت مردم می‌شود.

وی افزود: هفت تقاطع شامل چهارراه دامپزشکی، دولت، سه‌راه سینما، چهارراه بازار و فصیحی و طالقانی در شهرکرد به صورت محلی هوشمند شده است و در این شیوه نحوه رفتارهای ترافیکی به صورت هوشمند رصد می‌شود.

حسین‌پور اضافه کرد: یک خودروی سیار برای ثبت تخلفاتی نظیر پارک حاشیه در شهرکرد تعیین شده است این موضوع می‌تواند بسیار موثر باشد چراکه کارمندان بانک‌ها، مغازه‌داران و… حاشیه خیابان‌ها را اشغال می‌کنند و حق دیگران را تضییع می‌کنند.

انتهای پیام/۶۸۰۲۴


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا