زنجان

استفاده‌ ازظرفیت‌ها برای رسیدن به رشد اقتصادی ۸.۷

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از زنجان، سید محمد شعاعی در مراسم معارفه شهردار شهر قیدار ضمن تسلیت دومین سالگرد شهادت سردار دلها، اظهار کرد: به تعبیر رهبر انقلاب، ما در یک جنگ تمام عیار اقتصادی قرار داریم و سربازان این جنگ تمامی افرادی هستند که در زمینه مسائل اقتصادی می‌توانند نقش آفرین باشند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری زنجان با بیان اینکه شهر قیدار در یک نقطه ثقلی قرار دارد که توسعه‌اش برای استان بسیار مهم است، تصریح کرد: یکی از کریدور‌های اصلی ارتباطی و مواصلاتی که در استان مطرح است کریدور همدان – زنجان است که  از مرکز این شهرستان رد می‌شود، بنابراین توسعه این شهر از اهمیت خاصی برای استان برخوردار است.

وی اضافه کرد: بحث توسعه اقتصاد دیجیتال، توسعه راه‌های مواصلاتی و حمل‌ و نقل، توسعه گردشگری که منطقه از  ظرفیت‌های بالایی برخوردار است، تمامی این فعالیت‌های در راستایی رسیدن به رشد اقتصادی پیش‌بینی شده برای استان مهم است که در مرکز شهرستان باید بیش از بیش تحقق پیدا کند.

شعاعی با بیان اینکه در شرایط حاضر ما باید با کمک انواع  ظرفیت‌های که در کشور و استان موجود است باید به فکر توسعه و پیشرفت باشیم، افزود: ما باید بتوانیم در چنین شرایطی تحول آفرین و نقش آفرین باشیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری زنجان عنوان کرد: برای رسیدن به توسعه اقتصادی که در حال حاضر هدف اصلی دولت است، باید شرایطی با هم فکری و هم افزایی ایجاد کنیم تا به توسعه اقتصادی ۸ درصدی در کشور برسیم.

وی در ادامه با بیان اینکه برای استان زنجان رشد اقتصادی پیش بینی شده ۸.۷ درصد است، خاطر نشان کرد: برای جبران کمبود‌های اقتصادی سال‌های گذشته با توجه به  ظرفیت‌هایی که در استان موجود است، امیدواریم به این رشد اقتصادی پیش‌بینی شده در استان  برسیم.

شعاعی در ادامه افزود: از کلیه دوایر دولتی و همچنین مردم منطقه در خواست می‌کنیم در توسعه شهرقیدار به شهرداری کمک کنند.

در این مراسم سید مصطفی موسوی به عنوان شهردار شهر قیدار معرفی شدند.

انتهای پیام/۷۳۰۲۱


 2022-01-08 10:05:27

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا