آذربایجان شرقی

اعلام موجودیت ائتلاف نهال نو، ریشه کهن با تراکتور در انتخابات اتاق بازرگانی تبریز

اعلام موجودیت ائتلاف نهال نو، ریشه کهن با تراکتور در انتخابات اتاق بازرگانی تبریز

به گزارش برگزیده های ایران، مصطفی وحید زاده مدیرعامل تراکتورسازی تبریز و رئیس این ائتلاف در نشست رسانه ای با خبرنگاران اظهار داشت: این گروه با ترکیبی از نیروی جوانی و کوله بار تجربیات گذشته، نگاه روزمدارانه و آینده نگرانه به مسایل اقتصادی استان خواهد داشت.

وی با انتقاد از محدود بودن فعالیت های اتاق بازرگانی تاکید کرد: پارلمان فعالان اقتصادی بخش خصوصی باید موتور محرک اقتصادی منطقه بوده و بخش اقتصاد تبریز و استان را به پیش براند.

وحیدزاده در پاسخ به انتقادات مطرح شده از حضور مدیران دولتی در انتخابات اتاق بازرگانی تصریح کرد: حضور دولت در بخش اقتصاد همیشه هم بد نیست چراکه دولت در بخش های مغفول مانده بخش اقتصاد همچون صنایع مادر می تواند به عنوان حامی و پشتیبان وارد عمل شود.

وی انحصار و بخشی نگری را آفت اتاق بازرگانی دانست و اظهار داشت: وقتی از ۱۲۰ هزار فعال اقتصادی در استان فقط هزار و ۳۰۰ نفر کارت بازرگانی دارند یعنی اتاق نتوانسته است چتر پوشش خود را به همه بگستراند.

مدیرعامل تراکتور سازی تبریز از عدم توانایی جذب سرمایه گذار نیز انتقاد کرد و تاکید کرد: سرمایه گذاران داخلی و خارجی باید شناسایی و برای حضور در تبریز جذب شوند وگرنه با پشت میز نشستن و شعار دادن سرمایه گذار نمی آید.

وحیدزاده یادآور شد: در کشورهای همسایه در عرض یک روز تمام مجوزهای لازم برای سرمایه گذاران و فعالن اقتصادی صادر می شود درحالیکه در کشور ما یک سرمایه گذار باید ماه ها بدنبال مجوز باشد!

۴۶

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا