اخبار ورزشی

مرادمند: خودم را کنترل می‌کنم تا محروم نشوم

مرادمند: خودم را کنترل می‌کنم تا محروم نشوم

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران، محمدحسین مرادمند بعد از بازی استقلال مقابل آلومینیوم اراک در هفته هشتم لیگ برتر، گفت: خداراشکر دل هوادارانمان را شاد کردیم و توانستیم ۳ امتیاز بازی خانگی را کسب کنیم. از این بابت خوشحالیم.

رجاییان: استقلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا نمی‌توانند از این سیستم‌های فشار استفاده کنند

وی درباره تداوم پیروزی‌های استقلال، عنوان کرد: همه ما و مجموعه استقلال تلاش می‌کنیم که دل هواداران را شاد کنیم. برای قهرمانی باید بیشتر تلاش کنیم و روزهای سخت‌تری در انتظار ما است.

مدافع استقلال که با کارت قرمز داور مسابقه از زمین اخراج شد، درباره علت دریافت کارت زرد اول خود، تصریح کرد: قول دادم خودم را کنترل کنم. کاری به این صحنه ندارم و کلی حرف می‌زنم، چیزی نمی‌گویم چرا که محروم می‌شوم. الان هم حرفی درباره داوری ندارم چون می‌دانم اگر چیزی بگویم پنج دقیقه دیگر محروم می‌شوم و نمی‌خواهم بهانه به دست کسی بدهم. فقط واقعاً الکی اخراج شدم. در صحنه کارت دوم فکر کردم خطای بازیکن حریف را گرفته است. مانده‌ام چرا اینگونه شد. به خودم قول داده‌ام حرفی درباره داوری نزنم؛ اما نمی‌شود.

مرادمند در پاسخ در مورد صحنه‌ اخراجش که بازیکنان وی را کنترل کردند تا سمت داور نرود، گفت: حق ما، استقلال و هواداران تیم خورده می‌شود چه کسی باید دفاع کند؟ ما باید در زمین دفاع کنیم. حالا اگر با ناداوری از زمین خارج شویم و شکست بخوریم به اشتباه من تبدیل می‌شود و هیچ وقت خودم را نمی‌بخشم. خیلی خودم را کنترل می‌کنم که چیزی نگویم. به آقای مهدوی داور بازی خسته نباشید می‌گویم، خیلی زحمت کشید.

وی در پایان گفت: در دقایق پایانی خیلی استرس داشتم. هر چه ناداوری‌ها زیادتر شود و عرصه را به استقلال تنگ‌تر کنند ما به خاطر هواداران بیشتر تلاش می‌کنیم و با عشق و دل‌مان می‌جنگیم.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا