سمنان

با گسترش تعاملات فی‌مابین، گام‌های مؤثری برای رفاه حال مددجویان استان برداشته خواهد شد

با گسترش تعاملات فی‌مابین، گام‌های مؤثری برای رفاه حال مددجویان استان برداشته خواهد شد

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران استان سمنان، در این دیدار مهندس دارائی ضمن تبریک روز احسان و نیکوکاری، از خدمات دلسوزانه مدیرکل و کارکنان پرتلاش کمیته امداد استان قدردانی و تصریح کرد: مخابرات استان مصمم است همچون گذشته در کمک به نیازمندان و مددجویان استان در کنار کمیته امداد گام بردارد.

وی با اشاره به اینکه تسهیل در خدمات‌رسانی به محرومان از اهم اقدامات مخابرات منطقه سمنان می‌باشد خاطرنشان کرد: مخابرات استان مفتخر است، در سال جاری و در دو مرحله ادارات کمیته امداد ۱۲ شهر استان را به تکنولوژی فیبرنوری تجهیز نماید.

در ادامه مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان ضمن ارائه گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های این سازمان در سالجاری، از تعامل فی‌مابین این اداره کل و مخابرات منطقه سمنان تشکر و قدردانی کرد و گفت: تعامل مطلوب و مناسب مخابرات استان با این سازمان در حوزه بسترهای ارتباطی، موجب تردد کمتر مددجویان در پیگیری امور و خدمات‌رسانی آنلاین و سریع‌تر به این عزیزان شده است.

ذوالفقاری خاطرنشان کرد: با توجه به تعامل انجام شده با مخابرات استان در سال جاری، سایر نودهای کمیته امداد استان مجهز به فیبرنوری شد، که از این حیث این سازمان را در سطح کشور، در جایگاه اول قرار داد.

در ادامه حاضرین در جلسه پیرامون تعامل و همکاری‌های سازنده بین دو سازمان به بحث و تبادل نظر پرداختند.

۴۶

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا