زنجان

برنج تایلندی در سفره‌ زنجانی‌ها

ولی‌الله زمانی، مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار برگزیده های ایران در زنجان اظهار کرد: در راستای تنظیم بازار ۵۰۰ تن برنج سهمیه به زنجان اختصاص یافته است.
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان با اشاره به اینکه هدف از توزیع بازار حمایت از اقشار آسیب پذیر و حفظ آرامش بازار بوده است، اضافه کرد: این میزان برنج از طریق فروشگاه‌های زنجیره‌ای و مراکز تنظیم کالا توزیع می‌شود.
وی با اشاره به اینکه این برنج در کیسه‌های ۱۰ کیلویی به قیمت مصرف کننده ۱۲۵ هزار تومان است، گفت: توزیع کالای تخصیصی بر عهده کارگروه تنظیم بازار استان بوده تا از طریق شبکه های منتخب اعم از فروشگاههای زنجیره‌ای،تعاونی های مصرف،اصناف منتخب،مراکز عرض مستقیم کالا در سطح استان توزیع می‌شود. 
زمانی تصریح کرد: اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان وظیفه تامین و تدارک برنج تخصیصی را دارد و نظارت این امر بعهده سازمان حمایت از مصرف کنندگان،بازرسان سازمان جهاد کشاورزی استان،سازمان تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف نسبت به کنترل و نظارت بر روند توزیع کالا و رعایت قیمت فروش موضوع طرح اقدام و در صورت بروز تخلف اقدام قانونی با هماهنگی مراجع ذیربط بعمل می آورند.
گفتنی است، از ابتدای سال تاکنون ۴ هزار و ۱۰۰ تن برنج در سطح استان توزیع شده است.

انتهای پیام/۷۳۰۰۵


 2022-01-08 10:06:16

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا