مرکزی

جنگ نرم دشمنان با چاشنی جنگ اقتصادی در حال انجام است

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از اراک حجت‌الاسلام جواد شفیعیان ظهر امروز در مرحله استانی دومین جشنواره ملی تجلیل از برگزیدگان تشکل‌های مردم‌نهاد در حوزه دفاع مقدس و خدمت‌رسانی جهادی اظهار کرد: دفاع مقدس فصل جدیدی را در تاریخ اسلام رقم زد و با احیای فرهنگ‌های ارزشی ملت ایران را در تاریخ ماندگار کرد.

وی افزود: ملت ایران در دفاع مقدس با حضور حماسه گونه خود کاری انجام دادند که حتی مردم در زمان انبیاء الهی انجام ندادند و امروز در گام دوم انقلاب اسلامی نقش و حضور مردم بسیار چشمگیر است به طوری که مردم انقلابی و متدین ایران اسلامی را در سطح بین‌الملل به الگویی کامل تبدیل کرده است.

دبیر شبکه ملی وارثون و مسئول شبکه تخصصی مؤسسات مردم‌نهاد ایثار و شهادت کشور بیان کرد: انقلاب اسلامی از مرزهای جغرافیایی عبور کرده و امروز مکتب حضرت امام خمینی(ره) در سراسر عالم سربازانی صدیق تربیت کرده که نمونه آن نقش‌آفرینی و افتخارآفرینی جبهه مقاومت است که موجب دلگرمی ملت‌های مسلمان شده است.

شفیعیان ادامه داد: انقلاب اسلامی علاوه بر اینکه برکات زیادی برای مسماران و بشریت داشته با اهداف جهانی به دنبال فراهم نمودن لجستیک ظهور در منطقه است که البته حاج قاسم سلیمانی لجستیک نظامی و بسترسازی عمده آن را در منطقه فراهم کرده و باید این راه در بخش‌های مختلف تحقق پیدا کند.

وی اضافه کرد: شبکه مردم‌نهاد با کار تشکیلاتی به دنبال بسترسازی فرهنگی ظهور حضرت مهدی(عج) است که باید با طی کردن مسیر ارزشمند دفاع مقدس این مسئله را محقق کند.

دبیر شبکه ملی وارثون و مسئول شبکه تخصصی مؤسسات مردم‌نهاد ایثار و شهادت کشور گفت: نیروهای مسلح مجاهد و انقلابی کشور در عرصه ایثار و شهادت و خودکفایی بسیار خوش درخشیدند و امروز این نقش‌آفرینی باید در همه بخش‌های کشور نمود داشته باشد و راه آن مشارکت و تحقق بسیج مردمی است.

شفیعیان اظهار کرد: مردم در دفاع مقدس با همه توان نقش‌آفرینی کردند و بزرگترین تهدیدات را به فرصت تبدیل نمودند و امروز در گام دوم انقلاب اسلامی مردم باید در عرصه‌های مختلف نقش‌آفرینی کنند و همه بخش‌های کشور نیازمند حضور مردم است که باید محقق شود.

وی تأکید کرد: جنگ نرم یکی از مهمترین عرصه‌های فعالیت دشمنان علیه ملت است که در طی این سال‌ها با چاشنی جنگ اقتصادی در حال انجام است و لذا نیازمند تحقق بازدارندگی در عرصه فرهنگ هستیم و تشکل‌های مردم‌نهاد باید در این خصوص نقش‌آفرین باشند.

دبیر شبکه ملی وارثون و مسئول شبکه تخصصی مؤسسات مردم‌نهاد ایثار و شهادت کشور یادآور شد: حضور مردم در قالب چارچوب‌های اداری موجب خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان و رفع مشکلات مردم شده و این الگویی است که حضرت امام(ره) به ملت ایران آموخته و امروز در گام دوم انقلاب باید به آن بیشتر توجه شود.

به گزارش برگزیده های ایران در پایان این آیین از تشکل‌های برتر تقدیر به عمل آمد که تشکل کانون سنگرسازان بی‌سنگر با مدیریت لطف‌الله قدیری مقام اول، تشکل سفیران طلائیه با مدیریت سعید جلایی مقام دوم، تشکل کمیته خادمین شهدای استان مرکزی با مدیریت محمد قدیری مقام سوم، تشکل رهپویان نسیم آرامش با مدیریت ابراهیم فتحی مقام چهارم و تشکل ایثار و شهادت همسران شهدا با مدیریت رضوان آهنگرانی(همسر شهید حمید آسنجرانی) مقام پنجم از تشکل‌های برتر در این دوره از جشنواره بودند.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا